Po raz czwarty amerykańskie stowarzyszenie International Awards Associate (IAA) z dumą ogłosiło zwycięzców Vega Digital Awards 2019. TOFU Studio zdobyło trzykrotnie najwyższą nagrodę (Canopus) za zwycięski projekt przygotowany na zamówienie Muzeum Narodowego w Gdańsku. Spot promujący „Sąd Ostateczny” Hansa Memlinga został najwyżej oceniony w kategoriach: KULTURA, MUZYKA oraz AKTYWNOŚĆ PUBLICZNA otrzymując trzy pierwsze miejsca.
Vega Digital Awards, będąc międzynarodowym konkursem digitalowym, jest również platformą do uhonorowywania kreatywnych i wiodących specjalistów z obszaru mediów cyfrowych.
Zobacz również
– Cieszę się, że te wszystkie utalentowane osoby otrzymały nagrody za wykonaną tak dobrze pracę. Jesteśmy dumni też z tego, że nasz konkurs może stanowić punkt odniesienia dla specjalistów cyfrowych na całym świecie, ponieważ z każdym rokiem stajemy się coraz szerszą grupą projektową – zauważył Kenjo Ong, dyrektor generalny IAA.
Wszyscy konkurenci byli oceniani przez zespół wiodących osobowości kreatywnych, zgodnie z kompleksowymi i surowymi standardami. W tegorocznej edycji Vega Digital Awards znalazło się ponad 1550 zgłoszeń z 35 krajów świata.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing