Tomasz Oświeciński w najnowszej kampanii Showmax

W najnowszej kampanii serwisu VOD Showmax przygotowanej przez agencję Bridge2Fun występuje Tomasz Oświeciński. Aktor znany m.in. z kinowego hitu ostatnich tygodni pt. „Botoks” pojawia się w kilku krótkich spotach, w których poleca widzom odwiedzenie serwisu Showmax, jako receptę na nudę.
O autorze
1 min czytania 2017-10-23

W najnowszej kampanii serwisu Showmax widzowie będą mogli zobaczyć Tomasza Oświecińskiego w niecodziennych i nieoczywistych dla niego rolach. Aktor wciela się m.in. w nauczyciela, pracownika służby więziennej i…kobietę! W każdej historii zwracając się bezpośrednio do widzów, zachęca w charakterystyczny dla swojej gry aktorskiej sposób, do wizyty na showmax.com i skorzystania z oferty serwisu.

Krótka formuła spotów utrzymanych w humorystycznej konwencji ma przede wszystkim przyciągnąć uwagę odbiorców poszukujących rozrywki w telewizji i internecie oraz podkreślić obecność i znaczenie serwisu w tym segmencie.

„Komunikacja serwisu Showmax od początku miała unikalny charakter. Cieszymy się, że wciąż możemy realizować ją w odważny sposób, bo to istotny wyróżnik, często decydujący o skuteczności kampanii.” – podsumował Rafał Baran, prezes Bridge2Fun

Kampania telewizyjna startuje 23 października 2017 i realizowana będzie także w internecie.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za opracowanie i realizację odpowiedzialna jest agencja Bridge2Fun. Kreacją zajęli się Jacek Wójcik (Senior Copywriter), Szymon Demirkol (Senior Art Director). Koordynacją działań i współpracę z klientem prowadziła natomiast Marta Sawicka (Account Director) wraz z Tomaszem Milewskim (Account Supervisor).

Zakup mediów: PHD

Słuchaj podcastu NowyMarketing



NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się