TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Tommy Hilfiger przedstawia kolekcję TommyXZendaya na jesień 2019

Marka Tommy Hilfiger ma przyjemność przedstawić pierwsze projekty z kolekcji TommyXZendaya jesień 2019. Amerykański projektant Tommy Hilfiger po raz drugi stworzył ją we współpracy z aktorką i globalną ambasadorką jego marki: Zendayą.
O autorze
1 min czytania 2019-08-30

Specjalna kolekcja jest nowoczesną wersją garderoby silnych kobiet, a każdy projekt powstał, by dodawać im jeszcze więcej pewności siebie. Fanki marki Tommy Hilfiger mogą już teraz na stronie tommy.com uzyskać przedpremierowy dostęp do części nowej kolekcji, a nawet dodać jej elementy do listy życzeń. Dostępny jest także wyjątkowy quiz, który pozwala dopasować produkty TommyXZendaya do własnego stylu.

Druga w historii marki kolekcja TommyXZendaya jest połączeniem wyjątkowego ducha lat 70. z ponadczasowym amerykańskim stylem Hilfigera. Jesienne szarości przeplatają się w niej z burgundem i metalicznymi fakturami. Klasyczne stylizacje o krawieckich krojach zaskakują, dzięki połączeniom apaszkowych nadruków z grochami. Graficzne wzory występują też w formie pepitki – na trenczu, taliowanym żakiecie i szerokich spodniach – oraz w formie motywu gwiazdozbiorów, skóry węża czy cętek śnieżnej pantery. Luksus kremowych skór, sztucznego futra i mięsistego aksamitu podkreślają metalowe srebrzyste akcenty. Od ubrań przez dodatki po bieliznę: nowa kolekcja TommyXZendaya przedstawia wyrazisty styl nowoczesnej kobiecości, który przywołuje szykownego ducha dawnej ery.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Premiera pełnej kolekcji TommyXZendaya jesień 2019 odbędzie się 8 września, podczas wyjątkowego pokazu TOMMYNOW na Nowojorskim Tygodniu Mody. Stylizacje z wybiegu będą dostępne do kupienia już podczas eventu, poprzez zintegrowany system kanałów zakupowych w ponad 70 krajach: na stronie tommy.com, w mediach społecznościowych, w wybranych sklepach Tommy Hilfiger i u wybranych partnerów hurtowych.

Słuchaj podcastu NowyMarketing