TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Too Good To Go łączy siły z Bolt Market, by wspólnie ratować jedzenie

Bolt Market, dostarczający zakupy spożywcze, nawiązał współpracę z Too Good To Go, aby włączyć się w działania przeciw marnowaniu żywności. To pierwsza tego typu współpraca w branży q-commerce, dzięki której najbardziej potrzebne produkty będzie można odbierać z tzw. dark stores.
O autorze
1 min czytania 2022-09-12

Bolt Market włącza się w działania przeciw marnowaniu żywności. Dark store to coraz bardziej popularny format sklepów oferujący najbardziej potrzebne produkty, dostarczane średnio w kilkanaście minut w dużych miastach. W tych nowoczesnych punktach jeszcze lepiej można kontrolować stan produktów i dat ważności, a tym samym… marnować mniej! Od teraz jednak, w przypadku nadwyżek, użytkownicy aplikacji Too Good To Go mogą upolować paczkę-niespodziankę z zakupami spożywczymi o wartości 35 zł w cenie 11,49 zł. Wśród nich znajdą się np. owoce, warzywa, paczkowany nabiał, wędliny czy słodycze.

Miejsca typu dark store działają szybko i skutecznie, ale to nie znaczy, że nie potrzebują dodatkowego wsparcia. Misją Too Good To Go jest obecność wszędzie tam, gdzie marnowane jest jedzenie. A ponieważ lubimy nieoczywiste rozwiązania, cieszymy się na ten nowy rodzaj współpracy. Wierzymy, że działania Bolt Market będą miały znaczący wpływ na ograniczenie negatywnych skutków marnowania żywności – komentuje Anna Kurnatowska, country managerka Too Good To Go. 

Dla Bolt Market to również wyjątkowa współpraca, ponieważ doskonale wpisuje się w założenia biznesu i misję firmy.

Już podstawowe założenia zarządzania asortymentem w branży q-commerce pozwalają ograniczyć marnowanie żywności. Jednak dla nas w Bolt Market jest to tym bardziej ważne, ponieważ w ofercie dla naszych klientów stawiamy na dużą dostępność świeżych produktów. Przy wsparciu ze strony Too Good to Go mamy nadzieję być jeszcze bardziej przyjaznymi dla planety, co z kolei doskonale wpisuje się w zieloną misję Bolta, którego celem jest tworzenie miast przyjaznym ich mieszkańcom. Jednocześnie tą współpracą chcemy zwrócić uwagę naszych użytkowników na temat marnowania żywności i pokazać im, jak możemy wspólnie temu przeciwdziałać – dodaje Agnieszka Cymbała, country manager, Bolt Market w Polsce. 
LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W skali roku marnujemy w Polsce około 5 milionów ton żywności, które mają ogromny wpływ na zmiany klimatu. Współpraca Too Good To Go i Bolt Market to kolejny krok na rzecz działań związanych z ochroną planety. Każda uratowana paczka-niespodzianka równa się 2,5 kg emisji CO2, które nie zostały wyprodukowane na marne. Z zakupów w Bolt Market za pośrednictwem Too Good To Go mogą aktualnie skorzystać mieszkanki i mieszkańcy Warszawy.

Słuchaj podcastu NowyMarketing