Too Good To Go z odświeżoną identyfikacją wizualną

Too Good To Go – firma działająca na rzecz ograniczenia marnowania jedzenia – zaprezentowała odświeżoną identyfikację wizualną wraz z nowym pozycjonowaniem marki. Wprowadzenie zmian związane jest z dalszym rozwojem mającym na celu dotarcie do jeszcze szerszej grupy odbiorców.
O autorze
1 min czytania 2023-03-13

Nowa tożsamość marki Too Good To Go

Siła marki odegrała kluczową rolę w rozwoju Too Good To Go. Pomogła zbudować zaangażowaną społeczność, zyskać wiarygodność i utrzymać wysoki poziom wzrostu organicznego. Aby kontynuować swój wpływ, twórcy zdali sobie sprawę z potrzeby odwołania się do szerokiej publiczności, wychodzącej poza grupę, która już dostrzega pilną potrzebę działań na rzecz niemarnowania żywności.

Do tej pory komunikacja Too Good To Go koncentrowała się głównie na jedzeniu i korzyściach środowiskowych. Teraz ma pogłębić emocjonalną więź z użytkownikami, stawiając ich w centrum uwagi. Nowa tożsamość marki to również okazja, by celebrować każdy gest odnoszący się do ratowania jedzenia przed zmarnowaniem i sprawiać, by ludzie czuli się z tego dumni.

– Każdego dnia miliony użytkowników i tysiące partnerów wywierają pozytywny wpływ za pomocą Too Good To Go, po prostu ratując dobre jedzenie przed zmarnowaniem. Każdy taki akt pomaga spowolnić globalne ocieplenie. Chcemy mieć pewność, że ludzie słusznie czują się docenieni i zadowoleni, gdy wnoszą tak wiele – mówi Ivo van den Brand, chief marketing officer w Too Good To Go.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Too Good To Go chce inspirować ludzi i firmy na całym świecie, stawiając na jasne, spójne i pozytywne doświadczenie zapadające w pamięć w każdym punkcie styku z marką. Teraz, unowocześniony logotyp w ciemnozielonym kolorze przypomina uśmiech.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

– Dążymy do tego, by nasi odbiorcy wiedzieli, że staramy się reprezentować coś dobrego – mówi Carl-Emil Jensen, creative director w Too Good To Go.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Prace nad nową identyfikacją wizualną trwały rok. W całości zostały wykonane przez wewnętrzne działy kreacji. Obecnie z Too Good To Go korzysta silna społeczność 70 mln użytkowników z Europy i Ameryki Północnej. W Polsce aplikacja dostępna jest od 2019 roku.