Ulubioną aplikacją na Facebooku jest „Mój kalendarz”. Z rozwiązania skorzystało w lipcu ponad 1 100 000 realnych użytkowników. Mimo że w kolejnym miesiącu popularność wirtualnego kalendarza spadła do niewielu ponad 900 tys., to wynik i tak uznać można za imponujący. Tylko w sierpniu w Polsce z tej aplikacji skorzystała blisko 7% użytkowników serwisu Marka Zuckerberga.
Tuż za „Moim kalendarzem” plasuje się w rankingu aplikacja „Diamond Dash”, która zdobyła w sierpniu uznanie ponad 660 tys. osób. Nieco słabiej wypada trzecia w klasyfikacji najpopularniejszych aplikacji – „Monster World”, z której w sierpniu skorzystało niemal 5% facebookowiczów, czyli ponad 620 tys. osób.
Zobacz również
Czwarte miejsce w zestawieniu zajęła aplikacja „MagicLand” z wynikiem niemal 404 tysiące użytkowników, piąte „The Ville” z prawie 400 tys. realnych użytkowników.
W drugiej połowie stawki znalazły się aplikacje: „Bubble Witch”, „ChefVille”, „Castle Ville”, „Bubble Island” i zamykająca zestawienie top 10 – „Bubble Safari”.
Największym przegranym w sierpniu okazała się aplikacja „Bubble Safari”, która jeszcze miesiąc wcześniej cieszyła się zainteresowaniem aż 620 tys. osób i była szóstą najpopularniejszą aplikacją na Facebooku. Dane opracowane na podstawie badania Megapanel PBI/Gemius za sierpień 2012 pokazują, że z aplikacji tej skorzystało mniej niż 350 tys. osób.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing