Magazyn Forbes opublikował listę 100 marek o największej wartości w 2018 roku, działających na rynku amerykańskim. Z danych możemy się również dowiedzieć, jak zmieniła się wartość poszczególnej marki w stosunku do poprzedniego roku. Co ciekawe, w pierwszej piątce znalazły się wyłącznie firmy z branży technologicznej.
Wśród marek o największej wartości w pierwszej dziesiątce znalazły się:
Zobacz również
-
#PolecajkiNM cz. 50: podręcznik „Foresight Edu”, raport Bite Back, podcast „Eye on AI”
-
Marketing internetowy, czyli jak konkurować z dużymi graczami w czasach kryzysu
-
PrzeglądTygodnia [06-12.05.2025]: suszonki kwietnia, eksperci a rola etyki w badaniach marketingowych, cyfrowy pomnik „An Empire Built on Waste”
- Apple – 182.8 bln $
- Google – 132.1 bln $
- Microsoft – 104.9 bln $
- Facebook – 94.8 bln $
- Amazon – 70.9 bln $
- Coca-Cola – 57.3 bln $
- Samsung – 47.6 bln $
- Disney – 47.5 bln $
- Toyota – 44.7 bln $
- AT&T – 41.9 bln $
Poniższa grafika przedstawia wszystkie 100 marek, a wielkość koła przy każdej z nich oznacza wartość firmy.
Zobacz grafikę w większym rozmiarze | źródło: howmuch.net/articles/most-valuable-teams-at-the-world-cup-2018
![PrzeglądTygodnia [06-12.05.2025]: suszonki kwietnia, eksperci a rola etyki w badaniach marketingowych, cyfrowy pomnik „An Empire Built on Waste”](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/05/przeglad-tygodnia-6-12-maja-142x0-c-default.jpg)
PrzeglądTygodnia [06-12.05.2025]: suszonki kwietnia, eksperci a rola etyki w badaniach marketingowych, cyfrowy pomnik „An Empire Built on Waste”