Topped Love is… lody pełne miłości od Ben&Jerry’s

Najnowszy produkt od Ben&Jerry's niesie za sobą przekaz płynący z głębi serca. Marka wprowadza na rynek wyjątkowe lody Topped Love is... pełne miłości.
O autorze
1 min czytania 2019-01-30

W tych stworzonych z czułością lodach znajdziemy niespotykany maślany, brązowy cukier, ponadto są one pieszczotliwie przyozdobione zawijasami z masy ciasteczkowej i kawałkami słonego karmelu w różowej polewie i zwieńczone gęstą różową warstwą rozkoszności udekorowanej różowymi serduszkami z czekolady! Nasze słodko-słone i idealnie różowe połączenie smaków odznaczone certyfikatem Sprawiedliwego Handlu – Fairtrade zabierze cię prosto do lodowego raju. Lody Topped Love is… od 14 lutego będą dostępne w 48 marketach sieci Carrefour.

Ben&Jerry’s to firma dobrze znana z miłości do dużych kawałków ciastek i czekoladek, jak również wspierania miłości do drugiej osoby pod każdą jej postacią. W Polsce Ben&Jerry’s od 2018 roku wspiera społeczność LGBT+. W czerwcu razem ze Stowarzyszeniem Miłość Nie Wyklucza i Fundacją Wolontariat Równości przywrócili symbolicznie Tęczę na Placu Zbawiciela za pomocą wody i światła. Bo wierzymy w to że każdy ma prawo do miłości.

Jedynym dylematem, jaki wzbudza nieziemski smak najnowszych lodów Ben&Jerry’s, jest… Jak to zjeść?! Najpierw zabrać się za lody, czy może za różową polewę z czekolady? A może lepiej wszystko wymieszać, żeby uzyskać rozpływające się w ustach połączenie? Decyzja należy wyłącznie do ciebie…

– W Ben & Jerry’s wierzymy, że miłość zaczyna się od ciepłego powitania – a co jest w stanie bardziej rozpalić nasze serca niż wymarzona lodowa mieszanka Fairtrade wypełniona po brzegi kawałkami czekolady i ciasteczek? Udało nam się stworzyć wymarzone lody, które rozgrzeją serca na całym świecie – powiedziała Catherine Goffinet, która odpowiada za smaki lodów Ben & Jerry’s.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Ben&Jerry’s nie ponosi odpowiedzialności za wysoki poziom euforii występujący po spałaszowaniu tych lodów!

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się