Toyota wzrusza widzów na całym świecie. To dawka motywacji i motor do działania

Toyota wzrusza widzów na całym świecie. To dawka motywacji i motor do działania
Bez nadęcia, bez ckliwości, za to z lekkością, bezpretensjonalnie i z dużą dawką motywacji i pięknie dobranej muzyki. Podczas tegorocznego Super Bowl Toyota porusza i dodaje motywacji!
O autorze
1 min czytania 2018-02-05

Tym razem Toyota zaprezentowała trzy reklamy podczas wielkiej rozgrywki. Jedna z nich „Good Odds” jest inspirującą historią Lauren Woolstencroft, zdobywczynią ośmiu złotych medali Paraolimpijskich. Ten spot przełamuje stereotyp niepełnosprawności jako ograniczającej życie, utrudniającej spełnianie marzeń i osiąganie najlepszych wyników. Marka motywuje do pokonywania siebie.

PS

Tegoroczne spoty przygotowane na Super Bowl możecie zobaczyć → tutaj

PS2

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Przed Toyotą BMW motywowało do ciągłego pokonywania siebie. W jednym ze spotów marka opowiada piękną, inspirującą historię, z której każdy może czerpać siłę. BMW mówi jedno: nie poddawajcie się i walczcie do końca.

PS3

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Dwa lata temu Channel 4 stworzył krótki filmik 'We’re the Superhumans’, pokazujący niepełnosprawnych sportowców, którzy rywalizowali w różnych dyscyplinach sportowych na igrzyskach paraolimpijskich w Rio. Czasem po prostu warto włączyć takie nagranie i zobaczyć, że są ludzie, którzy mimo przeciwności losu, pokazują swoją siłę i radość. Tym samym są w stanie dotrzeć na sportowe szczyty!

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS4

Nie tylko zagraniczne spoty zachęcają nas do działania. Niedawno powstał spot promujący Amp Futbol, w którym udzieliło się wiele polskich sportowców.