Tym razem Toyota zaprezentowała trzy reklamy podczas wielkiej rozgrywki. Jedna z nich „Good Odds” jest inspirującą historią Lauren Woolstencroft, zdobywczynią ośmiu złotych medali Paraolimpijskich. Ten spot przełamuje stereotyp niepełnosprawności jako ograniczającej życie, utrudniającej spełnianie marzeń i osiąganie najlepszych wyników. Marka motywuje do pokonywania siebie.
PS
Zobacz również
Tegoroczne spoty przygotowane na Super Bowl możecie zobaczyć → tutaj.
PS2
Przed Toyotą BMW motywowało do ciągłego pokonywania siebie. W jednym ze spotów marka opowiada piękną, inspirującą historię, z której każdy może czerpać siłę. BMW mówi jedno: nie poddawajcie się i walczcie do końca.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
PS3
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Dwa lata temu Channel 4 stworzył krótki filmik 'We’re the Superhumans’, pokazujący niepełnosprawnych sportowców, którzy rywalizowali w różnych dyscyplinach sportowych na igrzyskach paraolimpijskich w Rio. Czasem po prostu warto włączyć takie nagranie i zobaczyć, że są ludzie, którzy mimo przeciwności losu, pokazują swoją siłę i radość. Tym samym są w stanie dotrzeć na sportowe szczyty!
PS4
Nie tylko zagraniczne spoty zachęcają nas do działania. Niedawno powstał spot promujący Amp Futbol, w którym udzieliło się wiele polskich sportowców.