25-letnie doświadczenie
Beata Krawczyk w trakcie swojej dotychczasowej kariery pracowała w środowisku międzynarodowym, doświadczenie zdobywając w takich firmach, jak Wim Bosman, Mainfreight, H&S Group BV, VIVE Group. Odpowiadała w nich m.in.: za rozwój sprzedaży i nowych linii biznesowych, w tym wyspecjalizowanych usług dla sektora płynów spożywczych. Opracowywała także nowe kierunki rozwoju dla firm z branż FMCG, motoryzacyjnej i produkcyjnej, osiągając na tym polu coroczne wzrosty sprzedaży. Ma za sobą wieloletnią praktykę w zarządzaniu, budowaniu zespołów i kierowaniu nimi.
Dla Trans.eu, które zajmuje się digitalizacją sektora TSL, szczególnie cenne będzie jej 25-letnie doświadczenie w branży transportowej.
Zobacz również
-
#PrzeglądTygodnia [27.09-03.10.24]: suszonki września, przegląd kampanii na Pink October, alkohol w saszetkach znika z półek sklepowych
-
#PolecajkiNM cz. 26: Narodowe Archiwum Cyfrowe, strefa marki CeraVe i Foresight.edu
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Przejście do Trans.eu to dla mnie naturalny krok w karierze. Rynek TSL znam od podszewki, dlatego tworząc rozwiązania dla tej branży, potrafię postawić się w roli klienta. Wiem, jak dobrze zbudowane produkty potrafią uelastycznić łańcuch dostaw i zoptymalizować procesy. Jestem pewna, że zdobywana przez lata wiedza pozwoli mi płynnie wejść w nową rolę i będzie cenna dla organizacji – mówi Beata Krawczyk, wiceprezes zarządu i chief operations officer w Trans.eu.
Beata Krawczyk z Trans.eu jest związana od 2018 roku. Przez ten czas pełniła funkcję członkini Rady Nadzorczej. Wraz z początkiem września br. objęła obszar Operations, który odpowiada za budowanie pozytywnych doświadczeń wśród użytkowników platformy stworzonej przez Trans.eu. Zajęła także miejsce w Zarządzie.
Kolejny krok w rozwoju firmy
Jednym z nadrzędnych celów Trans.eu jest globalny rozwój. Aktualnie ok. 90 procent przychodów firmy pochodzi z rynku polskiego i krajów bałtyckich. Pozostałe 10% przynosi Europa Zachodnia. Firma dąży do tego, aby do 2025 roku te proporcje się wyrównały. Nowa rola Beaty Krawczyk ma być krokiem w tym kierunku i wynika z międzynarodowej ekspansji firmy.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Spółka jest w okresie dynamicznego wzrostu. Imponująca kariera Beaty i jej doświadczenia zdobyte w poprzednich firmach niewątpliwie umocnią nasz Zarząd w tym czasie. Jestem przekonany, że poprowadzi dział Operations w najlepszym z możliwych kierunków – podkreśla Piotr Hunker, prezes zarządu i company leader w Trans.eu.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Na nową członkinię zarządu czeka szereg wyzwań wynikających ze specyfiki i obecnej sytuacji branży transportowej.
Aktualnie jednym z problemów branży TSL są rosnące koszty. Ten wzrost postępuje na tyle szybko, że jedynie automatyzacja procesów i narzędzi pozwoli osiągnąć rentowność naszym klientom. Firma, do której dołączyłam wyznacza trendy w tym zakresie i wypełnia luki potrzeb branżowych, chociażby w zakresie bezpieczeństwa zawierania transakcji czy zwiększania wiarygodności i transparentności partnerów biznesowych. Jednym z największych wyzwań związanych z moją nową rolą i długofalowym celem jest wypracowanie scentralizowanych standardów Customer Experience. Ważne jest, aby nasz organiczny wzrost gwarantował klientowi w każdym kraju zbliżone lub identyczne parametry obsługi – dodaje Beata Krawczyk.