– Żabka kieruje się ideą franczyzocentryczności, w ramach której potrzeby franczyzobiorców są dla nas priorytetem. Stale poszukujemy i wdrażamy rozwiązania mające ułatwić pracę współpracujących z nami franczyzobiorców, organizujemy szkolenia poszerzające ich wiedzę i kompetencje. Teraz zapraszamy naszych franczyzobiorców do wspólnej zabawy. O tym, że udział w loterii bardzo się opłaca, przekonała się właśnie nasza franczyzobiorczyni, do której trafiła Toyota Aygo, czyli pierwsza – z trzech – nagród kwartalnych rozlosowywanych w ramach TransAKCJI Visa – mówi Przemysław Kijewski, Dyrektor ds. Operacyjnych, Żabka Polska.
– Visa to zaufana platforma, która umożliwia rozwój handlu, a przy tym działa dla wszystkich i wszędzie. Lokalne biznesy, takie jak sklepy sieci Żabka, świetnie adaptują się do zmian. Teraz płatności zbliżeniowe Visa umożliwiające wygodne i szybkie zakupy mogą także pomóc franczyzobiorcom w wygraniu atrakcyjnych nagród – mówi Katarzyna Zubrzycka, Dyrektorka działu detalistów i agentów rozliczeniowych w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, Visa.
Zobacz również
Franczyzobiorcy Żabki, by wziąć udział w zabawie, muszą wypełnić formularz rejestracyjny dostępny na stronie internetowej Visa, światowego lidera płatności cyfrowych: visa.pl/transakcjavisa. Od tego czasu każda transakcja dokonywana kartą Visa w sklepie danego franczyzobiorcy daje mu jeden los w loterii. Każdy los bierze udział w aż trzech losowaniach – w losowaniu nagród: kwartalnej, miesięcznej oraz tygodniowej.
W sumie w ramach loterii TransAKCJA Visa do wygrania są trzy nagrody kwartalne w postaci samochodu Toyota Aygo. Raz w miesiącu losowana jest także nagroda pieniężna w wysokości 10 000 zł. Do wygrania są również bony na zakupy w sklepach sieci Żabka oraz w serwisie Allegro, plecaki turystyczne oraz kubki termiczne. Okres promocyjny trwać będzie do 31 grudnia 2021 r.
Swój biznes z Żabką prowadzi już ponad 6000 osób w 950 miejscowościach w całej Polsce. Sieć zapewnia im zatowarowany, umeblowany i gotowy do przyjęcia klientów, nowoczesny sklep w atrakcyjnej lokalizacji wynajętej przez Żabkę. Gwarantuje ona także swoim franczyzobiorcom pełne wsparcie serwisowe, informatyczne, logistyczne czy marketingowe. Ponadto wyposaża przedsiębiorców w nowoczesne narzędzia, jak aplikacja mobilna Cyberstore, która pozwala monitorować z poziomu smartfonu procesy zachodzące w sklepie. Franczyzobiorcy mogą korzystać również z szerokiego pakietu szkoleń, a na każdym etapie działalności liczyć na wsparcie merytoryczne zarówno ze strony Partnerów ds. sprzedaży, jak i dedykowanej jednostki – Centrum Wsparcia Franczyzobiorców.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Więcej o franczyzie z Żabką na zabka.pl/franczyza
Słuchaj podcastu NowyMarketing