iProspect Polska wspiera start-up w zakresie marketingu online, a Tomasz Nowiński, CEO Travelist doradza zarządowi iProspect.
– Jesteśmy niesamowicie dumni z osiągnięć Travelist. Ponad 500% wzrostu przychodów w zeszłym roku pokazuje, że działania online, które prowadzimy dla tego klienta przynoszą bardzo policzalne rezultaty. Jestem przekonana, że posiadając środki na rozwój serwis stanie się jednym z kluczowych graczy na arenie międzynarodowej – mówi Magdalena Mulenga, członek zarządu iProspect Polska.
Zobacz również
– Dzięki współpracy z iProspect (a wcześniej Marketing Wizards) udało nam się w bardzo krótkim czasie zbudować mocną pozycję na rynku travel w regionie. To dopiero początek – komentuje Tomasz Nowiński, CEO Travelist.
iProspect Polska, agencja performance należąca do Dentsu Aegis Network Polska, odpowiada za działania z zakresu wszystkich kanałów marketingu online od początku istnienia Travelist.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing