TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Trenujmadrze.pl od E_misja Interactive 360 dla Timexa

E_misja Interactive 360 obejmie kompleksowe działania Interactive, WoMM i Social Media nad pulsometrami marki Timex.
O autorze
1 min czytania 2012-06-29

 Zadaniem agencji jest zbudowanie świadomości marki Timex jako producenta pulsometrów oraz  edukacja konsumentów w tej kategorii produktowej. Prace zostały poprzedzone reasearchem sieci i forów internetowych, pozwalającym zidentyfikować potrzeby różnorodnych grup docelowych marki. Na podstawie uzyskanych insightów konsumenckich stworzono serwis ekspercki Trenujmadrze.pl.

– Pomiar pulsu to nieodłączna cecha nowoczesnego podejścia do uprawiania sporu. Chcemy poszerzać wiedzę o mądrym treningu wśród internautów, zachęcając do ćwiczeń z pulsometrem. Wiedza wynikająca z monitoringu pracy serca pozwala nie tylko polepszać osiągi – to także inwestycja w świadomość ciała i możliwość poznania swoich możliwości, mówi Bartosz Szlązkiewcz, Marketing Manager Timex Group Polska. – Wierzymy, że serwis TrenujMądrze.pl będzie platformą edukacyjną dla osób aktywnych oraz płaszczyzną wymiany poglądów i doświadczeń treningowych, dodaje.

Serwis Trenujmądrze.pl stanowi kompleksowe centrum wiedzy o zagadnieniach związanych z treningiem i wpływem pulsu na jego efektywność. Treści eksperckie ułatwiają pozycjonowanie organiczne oraz budowę efektywnych kampanii performance marketingowych. Serwis stanowi istotne wsparcie kanałów e-commerce marki.

Za działania WoMM i Social Media odpowiada agencja 6ix WoMM & Social Media, która prowadzi profil Trenujmądrze.pl na Facebooku oraz komunikację na forach internetowych.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj