Zadaniem agencji jest zbudowanie świadomości marki Timex jako producenta pulsometrów oraz edukacja konsumentów w tej kategorii produktowej. Prace zostały poprzedzone reasearchem sieci i forów internetowych, pozwalającym zidentyfikować potrzeby różnorodnych grup docelowych marki. Na podstawie uzyskanych insightów konsumenckich stworzono serwis ekspercki Trenujmadrze.pl.
– Pomiar pulsu to nieodłączna cecha nowoczesnego podejścia do uprawiania sporu. Chcemy poszerzać wiedzę o mądrym treningu wśród internautów, zachęcając do ćwiczeń z pulsometrem. Wiedza wynikająca z monitoringu pracy serca pozwala nie tylko polepszać osiągi – to także inwestycja w świadomość ciała i możliwość poznania swoich możliwości, mówi Bartosz Szlązkiewcz, Marketing Manager Timex Group Polska. – Wierzymy, że serwis TrenujMądrze.pl będzie platformą edukacyjną dla osób aktywnych oraz płaszczyzną wymiany poglądów i doświadczeń treningowych, dodaje.
Zobacz również
Serwis Trenujmądrze.pl stanowi kompleksowe centrum wiedzy o zagadnieniach związanych z treningiem i wpływem pulsu na jego efektywność. Treści eksperckie ułatwiają pozycjonowanie organiczne oraz budowę efektywnych kampanii performance marketingowych. Serwis stanowi istotne wsparcie kanałów e-commerce marki.
Za działania WoMM i Social Media odpowiada agencja 6ix WoMM & Social Media, która prowadzi profil Trenujmądrze.pl na Facebooku oraz komunikację na forach internetowych.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach