Trwa #jestemgraczem – największa kampania na rzecz zmiany wizerunku graczy w Polsce

Już ponad 42000 osób dołączyło do akcji #jestemgraczem przygotowanej przez SAROTA PR we współpracy z firmą badawczą Ipsos. Celem kampanii jest zweryfikowanie stereotypów, jakie od lat nawarstwiają się wokół pasjonatów gamingu. Sponsorem projektu jest producent kart graficznych SAPPHIRE Technology.
O autorze
1 min czytania 2014-10-20

By dołączyć do akcji należy wypełnić kwestionariusz dostępny na stronie.

Badanie ma odpowiedzieć na szereg pytań. Jaką rolę w życiu gracza pełnią gry? Czy i w jaki sposób wpływają na jego relacje ze znajomymi, edukację, zdrowie fizyczne oraz karierę? Czy granie nauczyło go nowych umiejętności, które z powodzeniem wykorzystuje w życiu? Według Newzoo – organizacji badającej rozwój rynku gier komputerowych i wideo na świecie – w styczniu 2014 roku ponad 13 milionów Polaków, czyli 1/3 ludności, wykorzystywało swój sprzęt elektroniczny do grania. Gracze stanowią więc dużą i ważną grupę społeczną – do tej pory w pełni niezbadaną.

Projekt wspiera koalicja polskiego środowiska gamingowego. Patronat nad akcją objęły m.in. magazyny CD-Action, Secret Service i PSX Extreme, portale cybersport.pl, dobreprogramy.pl, gamezilla.pl, gry.interia.pl, pclab.pl, polskilive.pl, polygamia.pl, ppe.pl, geekweek.pl, planetagracza.pl i whatnext.pl, a także blogerzy i vlogerzy w tym Patryk „Rojo” Rojewski, Remigiusz „Rock” Maciaszek oraz Paweł Opydo.

Więcej informacji na stronie oraz twitterze i FB.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj