TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Trwa loteria „Milion nagród od Grycana”

W lodziarniach Grycan za każde wydane 10 zł wydawana jest zdrapka, pod którą może kryć się zamrażarka pełna lodów, iPhone 13 Pro lub jeden z pysznych produktów. KV loterii oraz materiały do digitalowej kampanii promującej loterię przygotowała agencja ASAP&ASAP.
O autorze
1 min czytania 2022-06-03

Kampania digital obejmuje działania na platformach Facebook, Instagram, YouTube, TikTok oraz display. Jej trzy flighty skupiać się będą na najważniejszych filarach loterii – dużej liczbie atrakcyjnych nagród, łatwej mechanice akcji oraz niskim progu wejścia. Celem kampanii jest zachęcenie jak największej liczby osób do odwiedzenia najbliższej lodziarnio-kawiarni Grycan i kupienia produktów za 10 zł lub wielokrotność tej kwoty. Każda zdrapka to szansa na wygranie jednej z miliona nagród.

To kolejna współpraca agencji ASAP&ASAP z marką Grycan po zeszłorocznej kampanii digital w sezonie letnim. Tym razem Agencja nie tylko odpowiada za strategię, kreację, produkcję oraz zakup i optymalizację mediów w obszarze digital, ale jest także autorem KV loteryjnego.

Kolejna duża kampania digital dla tej samej marki to dla nas powód do dumy i dowód, że nasze podejście do kreacji, mediów oraz wysokiej jakości obsługi Klienta sprawdza się w praktyce. Zasięgowe kampanie, żeby przyniosły założony efekt, wymagają kompleksowej analizy zarówno z punktu widzenia optymalizacji mediów, jak i strategii komunikacji. Klient zorganizował loterię i postawił na sprawdzony mechanizm ze zdrapkami. Ta prosta mechanika konkursowa, połączona z efektywną kampanią, z pewnością znacząco przełożą się na wyniki sprzedażowe Klienta – komentuje Dominik Siadak, chief strategy officer / partner.

Kampanijne materiały BTL przygotowuje Mirage Studio, Value Media odpowiada za zakup reklamy radiowej, a Solski Communications prowadzi działania media relations oraz współpracę z influencerami na Instagramie. Organizatorem loterii jest właściciel marki Grycan.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj