Jego najnowsza wersja zawiera trzy nowe funkcje, których zadaniem jest wspieranie klientów w osiąganiu jeszcze większej produktywności i skuteczności w prowadzonych przez nich działaniach. Jedną z nich jest Countdown Timer, zawarty w newsletterze dynamiczny zegar, odliczający czas pozostały do zakończenia oferty specjalnej. Działa on w czasie rzeczywistym, w zależności od tego, kiedy odbiorca otworzy wiadomość e-mail. Kolejna funkcja, Recipient History, pozwala na wyświetlanie historii każdego, indywidualnego odbiorcy. Natomiast poprzez Activity Overview firmy mogą w prosty i efektywny sposób uzyskać informacje na temat wszystkich realizowanych przez siebie kampanii cross-channelowych.
Countdown Timer – animowany zegar odliczający czas
Countdown Timer, funkcja dostępna w optivo® broadmail, daje marketerom możliwość zwiększenia atrakcyjności i skuteczności newslettera poprzez animowany zegar, pokazujący liczbę dni, godzin, minut i sekund do zakończenia oferty specjalnej. Opcja ta działa w czasie rzeczywistym – zegar rozpoczyna odliczanie czasu w momencie otwarcia przed odbiorcę newslettera lub jego odświeżenia. Od strony wizualnej, Countdown Timer można połączyć z różnymi elementami graficznymi i obrazami w tle.
Zobacz również
Recipient History – większa wiedza na temat kontaktu z klientem
W narzędziu optivo® broadmail została wprowadzona nowa funkcja, Recipient History, pozwalająca na wyświetlanie historii kontaktu z poszczególnym odbiorcą. Opcja ta jest dostępna oczywiście na podstawie wyrażonej przez użytkownika zgody marketingowej. Recipient History jest szczególnie przydatne dla średnich i dużych firm, które potrzebują bieżących i natychmiastowych informacji dotyczących każdego, indywidualnego odbiorcy. Na tej podstawie można szybko sprawdzić, jakie newslettery otrzymał dany użytkownik, z którym kontaktuje się obecnie np. call center. Dzięki temu marketerzy mogą odpowiednio zareagować i wykorzystać przydatne informacje w dalszej komunikacji z klientem.
Activity Overview – przegląd wszystkich działań marketingowych
Activity Overview to rozwiązanie, które pozwala na jeszcze lepsze i łatwiejsze zarządzanie kampaniami cross-channelowymi. Daje bowiem możliwość podglądu wszystkich działań przeprowadzonych w danych okresie, w odniesieniu do wszystkich odbiorców komunikacji wielokanałowej, realizowanej przez optivo® broadmail. Dane te zawierają informacje o kampaniach zrealizowanych w przeszłości, prowadzonych obecnie oraz tych zaplanowanych na przyszłość. Funkcja ta jest szczególnie wartościowa dla agencji, jak również przedsiębiorstw posiadających wiele oddziałów czy realizujących kampanie dla swoich usługodawców.
– Nieustannie rozwijamy optivo® broadmail, dając naszym klientom możliwość korzystania z wydajnego narzędzia, które wspiera ich w prowadzeniu codziennej komunikacji wielokanałowej. Poza dodaniem nowych funkcji, kluczowym obszarem naszych działań jest zwiększanie produktywności i efektywności naszego narzędzia. Dzięki temu marketerzy będą mieć więcej czasu, aby skupić się na tym, co jest dla nich najważniejsze. Nasze najnowsze funkcje zmierzają dokładnie w tym kierunku – komentuje najnowsze funkcje Thomas Hoppe, Team Leader Product Management w Optivo.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing