TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Trzy statuetki dla WebTalk na Stevie® Awards

Agencja interaktywna WebTalk zdobyła trzy brązowe statuetki Stevie Award na tegorocznych International Business Awards za kampanie zrealizowane dla swoich klientów: Saturn, Ruukki i MSC.
O autorze
2 min czytania 2016-08-11

Pierwsza z trzech nagrodzonych brązową statuetką kampanii warszawska agencja przeprowadziła dla organizacji pozarządowej MSC, zajmującej się certyfikacją na rzecz zrównoważonego rybołówstwa. Kampania zatytułowana „Warszawski śledzik ze znakiem MSC” zdobyła nagrodę w kategorii „Communications or PR Campaign of the Year – Social Media Focused”. Celem akcji był wzrost popularności ryb z certyfikatem MSC oraz świadomości, czym jest ten certyfikat.

Kolejny brąz jury Stevie Awards przyznało agencji WebTalk w kategorii „Brand Experience of the Year – Business-to-Business” za kampanię dla firmy Ruukki Polska – producenta pokryć dachowych i systemów rynnowych.

Trzecią brązowa statuetka powędrowała do WebTalk za kampanię „Saturn Star Wars Quiz” w kategorii „Communications or PR Campaign of the Year – Social Media Focused”. Kampania ta została zrealizowana dla marki Saturn – specjalistycznych sklepów z elektroniką użytkową.

WebTalk triumfuje na International Stevie Award już czwarty rok z rzędu. W ubiegłych latach agencja otrzymała dwie złote statuetki, w 2013 roku za realizowaną, wspólnie z agencją Live, kampanię komunikacyjną Orlen Warsaw Marathon, w roku 2014 za działania B2B w kategorii „Advertising, Marketing, & Public Relations”, a w 2015 została nagrodzona aż trzema statuetkami (dwiema srebrnymi i jedną brązową), za kampanie zrealizowane dla klientów: GazetaPraca.pl, Rejestr Dłużników ERIF BIG SA oraz za kampanię własną „WebTalk Burger”.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Cieszymy się, że jurorzy tego prestiżowego konkursu po raz kolejny doceniają kreatywne pomysły, które są podstawą kampanii zrealizowanych przez zespół naszej agencji. Szczególnie, że konkurencja w tym dużym, międzynarodowym wydarzeniu branżowym co roku jest ogromna – mówią szefowie WebTalk, Michał Dunin i Maciej Maślak.

International Business Awards to jeden z najbardziej prestiżowych konkursów w świecie biznesu. W tym roku nagrody zwane „Oskarami świata biznesu” przyznano już po raz 13. Udział w konkursie jest otwarty dla wszystkich organizacji na świecie, dużych, małych, publicznych i prywatnych. Tegoroczna edycja nagród przyciągnęła ponad 3,800 uczestników z ponad 60 państw.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

– W tym roku jurorzy IBA poznali wiele inspirujących historii o niezwykłych dokonaniach z całego świata – mówi Michael Gallagher, prezydent i założyciel Stevie Awards. – Nie możemy się doczekać, by w ciągu najbliższych miesięcy móc podzielić się tymi historiami z ludźmi na całym świecie, poprzez blog i kanały mediów społecznościowych Stevie Awards, z nadzieją, że będą one inspirowały i uczyły kolejne pokolenie spełnionych przedsiębiorców.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

WebTalk jest niezależną agencją interaktywną zatrudniającą ponad 30 specjalistów z bogatym doświadczeniem w marketingu i reklamie. Agencja działa na rynku od 2010 roku i dostarcza kompleksowe rozwiązania strategiczne w obszarze szeroko pojętej komunikacji digitalowej. W portfolio WebTalk są takie marki jak: ORLEN, Kia Motors Polska, Saturn, Exim Tours, JW. Construction, CityFit, Bridgestone, Vespa, Piaggio, Przewozy Regionalne. W ostatnich latach agencja regularnie otrzymuje nagrody i wyróżnienia na międzynarodowych festiwalach reklamowych. W 2016 roku prestiżowy magazyn „Media Marketing Polska”, wyróżnił WebTalk tytułem Agencji Interaktywnej Roku 2016 w kategorii Social Media.