Muzeum Fryderyka Chopina w Warszawie jest ponownie otwarte dla zwiedzających po długim czasie pandemicznego zamknięcia! Trwa kampania promocyjna, zachęcająca do odwiedzenia tego niezwykłego miejsca. Do Muzeum najwybitniejszego polskiego kompozytora zaprasza animacja przygotowana przez dom produkcyjny Timecode Film Production. W materiale wykorzystano zdjęcia wnętrz oraz najważniejszych obiektów placówki, tj.: przedmiotów osobistych czy ostatniego fortepianu, który należał do artysty.
Kampania jest prowadzona w internecie, na ekranach miejskich w centrum Warszawy należących do sieci Screen Network, a także na kanałach social media Muzeum Chopina oraz Narodowego Instytutu Fryderyka Chopina.
Zobacz również
Na zwiedzających czekają w Muzeum dodatkowe atrakcje – wystawa czasowa „Widzę muzykę”, dwa pokazy specjalne (Rękopis Chopina oraz pokaz konserwatorski), jak również codzienne oprowadzania czy weekendowe recitale fortepianowe.
Muzeum Fryderyka Chopina sprawuje pieczę nad największą na świecie, niezwykle zróżnicowaną kolekcją chopinianów – pamiątek związanych z życiem i twórczością kompozytora – która liczy ponad 7500 obiektów. Stałą multimedialną ekspozycję zaprojektowało włoskie studio Migliore + Servetto, a projekt architektoniczny wnętrz Zamku Ostrogskich przygotowała warszawska pracownia Grzegory i Partnerzy Architekci.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing