TZMO SA to polski producent i dostawca wyrobów oraz usług medycznych (Seni, Matopat, CitoNet), artykułów higienicznych Bella i kosmetycznych (Eva). W ramach Grupy TZMO działa 56 spółek zlokalizowanych w 18 krajach świata.
Najnowsza kampania marki Seni opowiada o sile kobiet, rozumianej przez pryzmat wytrzymałości i porusza niezwykle ważny temat nietrzymania moczu, który podlega tabu. Agencja stworzyła kampanię opartą na wartościach i emocjach, a nie samych produktach. W stworzenie całej kampanii na każdym etapie produkcji zaangażowany był zespół składający się wyłącznie z kobiet.
Zobacz również
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
-
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
– Rozpoczynając pracę strategiczną, zadałyśmy sobie pytanie: skoro potrafimy krzyczeć na ulicach i walczyć o swoje prawa, to dlaczego wciąż (my, kobiety) nie rozmawiamy ze sobą o nietrzymaniu moczu? W kobiecym empowermencie brakowało przestrzeni na szczerą rozmowę na ten temat. Seni to zmienia. Zdejmujemy tabu dotyczące inkontynencji, aby dać kobietom poczucie wspólnoty i zniwelować wstyd. Normalizujemy fizjologię. W naszej kampanii stawiamy na moc kobiet wyrażoną jako wytrzymałość. Kobiety wytrzymują wiele trudnych sytuacji w codziennym życiu, takich jak nieudane randki, porody, nieprzespane noce, ale także śmiech do rozpuku czy przygody życia. Pokazujemy, że kobieca wytrzymałość ma wiele wymiarów emocjonalnych i wpisuje się naturalnie w kategorię produktową wkładek i bielizny chłonnej. Osobiście jestem niezwykle wdzięczna klientkom, które obdarzyły nas tak ogromnym zaufaniem. To wyjątkowa kampania, w której zarówno po stronie klienta, jak i kreacji oraz produkcji pracowały w zdecydowanej większości kobiety. To właśnie dyrektorki, managerki, kreatywne, reżyserka wraz z asystentką oraz operatorka (DOP) sprawiły, że ta kampania ma niesamowitą siłę, a jednocześnie jest empatyczna – komentuje Emilia Czerwiec, business unit managerka & creative leaderka, agencja Ancymony.
– Marka Seni od wielu lat zaangażowana jest w działania budujące świadomość nt. kobiecego zdrowia. Dlatego stworzyliśmy projekt Kontynent Kobiet – bezpieczną przestrzeń, w której w sposób otwarty, ale przede wszystkim merytoryczny rozmawiamy o nietrzymaniu moczu. Wraz z profesjonalistami przygotowaliśmy pierwszy w Polsce poradnik „77 faktów o nietrzymaniu moczu”, w którym wyjaśniamy najczęstsze przyczyny, czynniki ryzyka, omawiamy przebieg inkontynencji w różnych okresach życia kobiety, a także omawiamy profilaktykę. Uświadamiamy przede wszystkim, że każde nietrzymanie moczu wymaga uwagi i konsultacji ze specjalistą. Jako marce Seni zależy nam na tym, żeby rosła świadomość społeczna na temat nietrzymania moczu i żeby każda kobieta miała dostęp do rzetelnej wiedzy – wskazuje Joanna Hain-Listewnik, Kierownik Działu Marketingu Farmaceutycznego, TZMO SA.
Agencja: Ancymony | Producent: Film Fiction | Scenariusz: Emilia Czerwiec | Reżyserka: Anna Bajorek | Operatorka: Dominika Podczaska
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
– Kiedy miesiączka powoli przestaje być tematem tabu, o nietrzymaniu moczu raczej się milczy, mimo że dotyczy ono bardzo wielu kobiet. Kampania „Twoje wsparcie” powstała z myślą właśnie o nich i o ich potrzebach. Naszym głównym celem było dotarcie do kobiet w różnym wieku z przekazem, że nietrzymanie moczu nie jest powodem do rezygnowania z codziennych aktywności – mówi mówi Julia Kijewska, specjalistka ds. marketingu farmaceutycznego, TZMO SA.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
– Przy projektowaniu linii Seni Lady przywiązaliśmy dużą wagę do indywidualnych potrzeb naszych klientek. Dlatego nasza oferta jest bardzo szeroka, aby zapewnić optymalne dopasowanie do stopnia nietrzymania moczu i preferencji – komentuje Monika Małek, specjalistka ds. marketingu farmaceutycznego, TZMO SA.
Agencja Ancymony odpowiada za ideę kreatywną, kreację, spoty, przygotowanie key visuali, kampanię digitalową, landing page, content marketing oraz zakup mediów ze wsparciem domu mediowego Starcom. Agencja sprawowała także nadzór nad produkcją spotów oraz sesją zdjęciową. Za produkcję odpowiada Film Fiction. Twórczyniami spotu są Anna Bajorek (reżyserka) oraz Dominika Podczaska (DOP, autorka zdjęć). Kampania obejmuje takie nośniki jak: TV, digital, social media, video online, display i content marketing.