TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

„Ty wybierasz” – nowy spot marki Książęce

Warto zejść z utartych ścieżek, aby podążać własną drogą – przekonuje nowy spot piwa Książęce. Bohaterami jesiennej kampanii marki pod hasłem „Ty wybierasz” znów są Książę i Tomasz. Jednak tym razem spot zaskakuje zupełnie nową dla Książęcego koncepcją i estetyką.
O autorze
1 min czytania 2017-09-05

4 września swoją premierę ma nowa reklama marki Książęce, w której Książę i jego syn Tomasz rywalizują z grupą motocyklistów. Protagoniści decydują się zboczyć z wytyczonego szlaku, wybierają niestandardowy sposób, by dotrzeć do celu, gdzie czeka ich nagroda. W tle tych zmagań rozbrzmiewa klasyczny, rockowy przebój „Born To Be Wild”.

Tym samym spot staje się metaforą życiowych wyborów, zachęca, by nie poddawać się presji, być wiernym sobie i swoim wartościom, nawet jeśli oznacza to działanie niekonwencjonalne, a nawet nieco szalone. Butna postawa drużyny Hrabiego zostaje skonfrontowana z innowacyjnym sposobem myślenia Księcia, jego pewnością siebie, a zarazem skromnością płynącą z doświadczenia życiowego. Triumf bohaterów jest w równym stopniu zasługą niezwykłej maszyny skonstruowanej przez Księcia co inwencji i odważnych decyzji.

– Wcześniejsze spoty, przedstawiające poszczególne warianty kolekcji, poprzez swoją formułę służyły szerzeniu kultury piwnej, miały niemal charakter edukacyjny. Natomiast tym razem postawiliśmy na rozmach, dynamikę i emocje – mówi Michał Kuczyński, dyrektor marki. – Podkreślamy to, że Książęce daje piwoszom wybór, możliwość odnalezienia swojego ulubionego smaku w świecie piw, co oddaje hasło „Ty wybierasz”. Doceniamy indywidualizm i niezależność, a co najważniejsze – poprzez kolekcję Książęcego umożliwiamy jej wyrażanie – dodaje Magdalena Mączka-Chomczyk, menedżer marki Książęce.

30-sekundowy spot „Ty wybierasz” jest elementem jesiennej kampanii promocyjnej marki Książęce, realizowanej w kanałach TV i digital. Autorem platformy kreatywnej jest agencja Ogilvy & Mather, za produkcję filmu odpowiada TANK, a postprodukcje – Platige Image. Działania w kanale digitalowym prowadzi agencja Lubię to. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenith.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj