Pociąg Tyskiego pojawił się w zeszłorocznej kampanii świątecznej marki i cieszył dużym zainteresowaniem konsumentów. Teraz marka Kompanii Piwowarskiej postanowiła przenieść go ze świata reklamy do rzeczywistości tworząc przestrzeń do spotkań ponad podziałami. W pociągu będą mogli przejść na Ty zwycięzcy konkursu, w którym oprócz nagród pieniężnych do wygrania jest ograniczona liczba biletów.
Akcja cieszy się dużą popularnością wśród konsumentów. Efekty widać we wzroście sprzedaży: według danych wewnętrznych KP sprzedaż Tyskiego w dwóch pierwszych tygodniach listopada wzrosła o 30% w porównaniu do analogicznego okresu sprzed roku. Szczyt zainteresowania promocją przypadnie na weekend mikołajkowy, kiedy to Tyski pociąg wyjedzie w Polskę.
Zobacz również
W pociągu Tyskiego ponad przedziałami będą mogli spotkać się zwycięzcy konkursu przeprowadzonego na stronie marki. Tyskie przygotowało na tę okazję specjalny wagon barowy do przejścia na Ty i rozmów w świątecznej atmosferze.
Za przygotowanie pociągu oraz koordynację jego trasy odpowiada The Production. Kampanię promuje spot wyreżyserowany przez duet reżyserski Konqubinat (Karolinę Lewicką i Tomka Kapuścińskiego) za produkcję odpowiada dom produkcyjny OTO Film, a za postprodukcję studio Televisor. Za realizację kampanii online odpowiadają agencje: Gong i Huta 19 im. Joachima Fersengelda, która jest także odpowiedzialna za działania PR. Organizacją konkursu zarządza Afekt Agencja Reklamowa. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenith Media.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach