Drodzy Irlandczycy, Słowacja wyeliminowała was z turnieju, ale nie wyobrażamy sobie rozgrywek bez was. Wasza pasja i śpiew nie mogą się zmarnować. Dopingujcie Polskę w meczu ze Słowacją. Polacy – reklamą z tym apelem opublikowaną w największym Irlandzkim dzienniku, marka Tyskie zachęca irlandzkich kibiców do kibicowania reprezentacji Polski w meczu ze Słowacją, który odbędzie się 14 czerwca w Sankt-Petersburgu.
Irlandczycy uznawani są za jednych z najlepszych kibiców piłkarskich na świecie. Przy okazji każdego większego turnieju zachwyca się nimi cały świat. Potrafią zaśpiewać serenadę dla polskiej policjantki, tak jak na Euro 2012, albo naprawić samochód kibica przeciwnej. Nikt nie potrafi wykrzesać z siebie takiej radości i pozytywnej energii jak oni. Z Irlandzkimi kibicami Polacy mieli spotkać się na meczu w Dublinie, ale mecz ze względu na restrykcje w Irlandii został przeniesiony do Sankt-Petersburga.
Tyskie postanowiło poprosić kibiców Irlandii o wsparcie. W dzienniku Irish Daily Star ukazał się apel, w którym marka pod hasłem Grab a Tyskie beer and help us cheer! (pol. Złap Tyskie i pomóż nam kibicować) zachęca Irlandczyków do przejścia na TY i dopingowania biało-czerwonych. Taka sama reklama ukazała się również w dzienniku Irish Daily Mirror.
Zobacz również
– Zgodnie z hasłem kampanii „Jesteśmy Mistrzami Europy w przechodzeniu na TY” chcemy jednoczyć kibiców z całej Europy. Polskich i irlandzkich kibiców łączy wyjątkowa więź, sięgająca jeszcze Euro 2012. Gdy okazało się, że irlandzka drużyna została wyeliminowana przez Słowację, a jej niesamowici kibice zostali bez drużyny w Euro, wiedzieliśmy, że musimy wyciągnąć do nich rękę. Nasza reklama w dzienniku Irish Daily Star to zachęta do przejścia na TY ze względu na wspólną pasję i bardzo sprzyjające okoliczności, ale też forma docenienia świetnej energii irlandzkich fanów – mówi o kampanii Paweł Drubkowski, brand manager marki Tyskiego w Kompanii Piwowarskiej.
Za pomysł i realizację akcji odpowiada agencja GONG. Działaniami PR w Polsce i Europie zajęła się Huta 19 im. Joachima Fersengelda, a zakupem mediów dom mediowy Zenith.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]