„U nas się opłaca” – ruszyła nowa kampania informacyjna grupy LOTOS

Grupa LOTOS w październiku 2018 r. uruchomiła projekt „LOTOS Niebieski Szlak”, w ramach którego na 12 stacjach paliw między Warszawą, a Trójmiastem właściciele samochodów elektrycznych mogli bezpłatnie naładować swoje auta.
O autorze
1 min czytania 2020-03-10

Po 15 miesiącach okres testowy został zakończony, a na stacjach została wprowadzona jednorazowa opłata za ładowanie w wysokości 24 zł. W związku z tym koncern paliwowy przeprowadził kampanię informacyjną „U nas się opłaca” – w kanałach online i offline.

– Z miesiąca na miesiąc obserwowaliśmy coraz większe zainteresowanie naszymi punktami ładowania samochodów elektrycznych i już teraz możemy stwierdzić, że projekt Niebieskiego Szlaku okazał się sukcesem. W tej chwili otwieramy nowy etap działalności. Wprowadzenie opłat pozwoli nam na szybszy rozwój – jeszcze w tym roku planujemy otworzyć nowe stacje ładowania – mówi Wojciech Weiss, prezes zarządu LOTOS Paliwa. 

Za kompleksową komunikację projektu odpowiada agencja kreatywna Lotna, która jednocześnie zajmuje się obsługą kanałów społecznościowych LOTOS Niebieski Szlak.

Kampanii informacyjnej towarzyszy akcja promocyjna, w ramach której klienci Niebieskiego Szlaku mogą do końca marca kupić kawę w okazyjnych cenach – za dużą kawę (440 ml) zapłacą tylko 2 zł, a za małą (220 ml) symboliczną złotówkę.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj