W połowie sierpnia ruszyła kampania promocyjna marki Domiporta.pl. – Jej celem jest zwrócenie uwagi użytkowników na serwis w czasie jednego z najgorętszych momentów każdego roku. Czasu, gdy tysiące internautów po wakacyjnych wojażach wraca do szukania mieszkania na wynajem i do kupna – tłumaczy dyrektor marketingu serwisu Domiporta.pl, Magdalena Wójcik.
Serwis nieruchomościowy Domiporta.pl, należy do najczęściej odwiedzanych platform przeznaczonych dla szukających nieruchomości na sprzedaż i do najmu w Polsce.
Zobacz również
Działania promocyjne obejmują szeroką kampanię reklamową w ogólnopolskiej grupie radiowej RMF Maxx oraz kampanię billboardową skupiającą się na największych miastach w Polsce. Całość działań uzupełnią kampanie w sieci Google, które będzie można zobaczyć m in. na Youtube, oraz na serwisach partnerskich Google.
– Na start kampanii promocyjnej zdecydowaliśmy się w okresie końca wakacji, gdy wielu Polaków wraca z urlopów i wczasów, a w ich głowach kiełkują marzenia o przeprowadzce w inne miejsca. Chcemy im pomóc w spełnianiu marzeń! Nie bez znaczenia jest również uruchomienie rządowego programu Bezpiecznego Kredytu 2 proc., który w dużej mierze odpowiada za dużo większe zainteresowanie zakupem nieruchomości niż to miało miejsce w ostatnich kilkunastu miesiącach. Chcemy to wykorzystać i zwrócić uwagę użytkowników na jakość, prostotę i wysoką skuteczność naszego portalu – wyjaśnia Magdalena Wójcik, dyrektor marketingu serwisu.
Za koncepcję, scenariusz, realizację i produkcję spotu radiowego odpowiada firma AD HEADS.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing