UberGRYFNIE: Wspólna akcja Ubera i Gryfnie na Śląsku

Aplikacja mobilna Uber jest obecna na Śląsku już od roku. Z tej okazji wraz z portalem Gryfnie zaprasza do wspólnej akcji promującej śląskość. 25 maja użytkownicy aplikacji w tym regionie będą mogli zamówić specjalny zestaw gadżetów, które pomogą im pokazać przywiązanie do swojej małej ojczyzny.
O autorze
1 min czytania 2017-05-23

UberGRYFNIE – taką nazwę nosi zaplanowana na 25 maja specjalna akcja Ubera oraz portalu Gryfnie.com, poświęcona promocji śląskiej kultury i języka. W godzinach 11.00-15.00 za pośrednictwem aplikacji Uber będzie można zamówić pakiet śląskich gadżetów w promocyjnej cenie 20 złotych. W skład zestawu wchodzi koszulka Gryfnie z wzorem niedostępnym wcześniej w sprzedaży, magnes oraz dwie naklejki. Z usługi będą mogli skorzystać użytkownicy aplikacji na terenie Śląska.

Satysfakcji ze współpracy z Gryfnie nie ukrywa Kacper Winiarczyk, Dyrektor Generalny Ubera w Polsce. -Pomimo tego, że Uber jest firmą dostępną w ponad 450 miastach na całym świecie, staramy się celebrować każde z nich inaczej – tłumaczy. -Mija rok odkąd jesteśmy obecni na Śląsku i z tej okazji postanowiliśmy przygotować dla naszych użytkowników coś specjalnego – wspólnie z Gryfnie przygotowaliśmy dla nich akcję, dzięki której będą mogli zdobyć kilka wyjątkowych, związanych ze śląską kulturą gadżetów.

Większość osób korzystających z Ubera na Śląsku to młodzi ludzie, którym chcemy pokazać, że śląska kultura i gwara to jest coś fajnego, coś, z czego możemy być dumni i co powinniśmy pokazywać – tłumaczy Klaudia Roksela, która wraz ze swoim mężem, Krzysztofem, stworzyła projekt Gryfnie. -Takimi inicjatywami wspieramy modę na śląską gwarę.

W czwartek 25 maja w godzinach 11.00-15.00 użytkownicy Ubera na Śląsku zobaczą w aplikacji specjalną, dedykowaną akcji kartę – uberGRYFNIE. Klikając w nią będą mieli możliwość zamówić przedpremierowo nową koszulkę Gryfnie oraz dodatkowe gadżety za 20 złotych. Niespodziankowe paczki zostaną dostarczone przez śląskich kierowców współpracujących z aplikacją Uber.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Współpraca z Gryfnie to nie pierwsza akcja Ubera nawiązująca do śląskiej kultury. W kwietniu firma stworzyła w Katowicach mural reklamowy wpisujący się w katowicką tradycję street artu.

Słuchaj podcastu NowyMarketing