„Ubierz życie w to, co cenne”: kampania reklamowa Answear.com

„Ubierz życie w to, co cenne”: kampania reklamowa Answear.com
Platforma zakupowa Answear.com uruchomiła kampanię promującą kolekcję wiosna-lato 2024. Jej głównym hasłem jest „Ubierz życie w to, co cenne”, a działania reklamowe skupiają się przede wszystkim na tym, co zyskujemy, dzięki kontaktowi z przedmiotami.
O autorze
1 min czytania 2024-05-07

Answear.com rusza z kampanią wizerunkową, którą zapraszamy do refleksji nad życiem i ważnymi w nim chwilami. Firma przekonuje: „Ubierz życie w to, co cenne”, ponieważ wierzy, że przedmioty mogą wzbogacać naszą codzienność.

– Moda jest formą zewnętrznego manifestu, który odzwierciedla nasze wartości, nasz humor, nasz dystans do siebie lub jego brak. Składa się na to, kim jesteśmy lub jak siebie kreujemy. Robimy to, ubierając marynarkę, T-shirt, sukienkę, trampki czy kolczyki. Te „rzeczy” nabierają wtedy drugiego, nawet cenniejszego znaczenia. Bo wartość ma dla nas nie but, ale to, że przebiegliśmy w nim maraton; a niebieska sukienka to wspomnienie najpiękniejszego zachodu słońca nad Barceloną. W naszej kampanii traktujemy produkty wyjątkowo, premium, dokładnie tak, jak na to zasługują. I właśnie o takim pozycjonowaniu naszej oferty chcemy opowiedzieć naszym Klientom – mówi Marta Sawicka, dyrektorka marketingu wizerunkowego Answear.com

Stella Consonni reżyserką kampanii Answear.com

„Ubierz życie w to, co cenne” to nie tylko hasło, to idea, która będzie towarzyszyła długofalowej komunikacji Answear.com. Za strategię i koncept odpowiedzialna jest agencja Saatchi&Saatchi. Materiał wideo i foto realizowany był w Lizbonie, a za jego reżyserię odpowiada Stella Consonni, uznana reżyserka i fotografka, która ma na swoim koncie kampanie dla takich marek jak Gucci, Prada, Burberry, Tiffany czy Armani.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Twarzą kampanii „Ubierz życie w to, co cenne” została brazylijska aktorka i modelka, Fatima Brunengo. W filmie obserwujemy ulotność pięknych chwil w życiu, które główna bohaterka przywołuje, myśląc o produktach, które jej wówczas towarzyszyły. Każdy z kadrów jest mikroopowieścią, składającą się na poetycką historię, łączącą modę i lifestyle.

Kampania wizerunkowa zbudowana wokół idei „Ubierz życie w to, co cenne” to część długofalowej komunikacji, która ma za zadanie pozycjonować Answear.com w segmencie mody premium.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Zdjęcia: mat. pras.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się