Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Jakie są najważniejsze aspekty polityki korzystania z narzędzi Gen AI przez agencje i marki? W jaki sposób agencje mogą zapewnić etyczne wykorzystanie Gen AI w swoich kampaniach?

SPRAWDZAM

Ucz się content marketingu, grając w grę

Na rynku debiutuje Content School by Scoop – oparte na grywalizacji szkolenie online z content marketingu. Szkolenie jest objęte akredytacją DIMAQ, co gwarantuje jego absolwentom zdobycie aż 40 punktów recertyfikacyjnych do kwalifikacji marketingowej stworzonej przez IAB.
O autorze
1 min czytania 2019-10-08

Dzięki wykorzystaniu platformy gamifikacyjnej proces szkoleniowy Content School by Scoop wpleciony jest w fabularną narrację, umiejscowioną w wirtualnym świecie. Szkolenie zostało podzielone na 58 części, które opowiadają o perypetiach głównego bohatera – Bartka, adepta sztuki kulinarnej, który kierując się zasadą „Content jest królem, a jego dystrybucja królową”, staje do walki o pozycję władcy Treściogrodu.

Zmagania bohatera są dla uczestnika okazją do zapoznania się m.in. z rozdziałami dotyczącymi celów i historii content marketingu, tworzenia strategii contentowej, doboru narzędzi, definiowania KPI, narzędzi content marketingu, blogosfery i współpracy z influencerami, a także kształtującymi wiedzę z zakresu WoMM, social/native ads oraz virali. Oddzielny rozdział porusza także zagadnienia związane z RODO oraz prawami autorskimi w tworzeniu treści.

W toku rozwoju gry i przechodzenia kolejnych etapów opowieści zakończonych testami uczestnik szkolenia zdobywa punkty doświadczenia. Po zakończeniu całego kursu może wymienić je na punkty recertyfikacyjne DIMAQ (aż 40 punktów za udział w całym szkoleniu!) bądź udział w stacjonarnym warsztacie z zakresu content marketingu lub influencer marketingu.

Historia Bartka, choć z pozoru lekka i bajkowa, przeprowadza uczestnika szkolenia przez wiele problemów i zagadnień zwiększających kompetencje z dziedziny content marketingu.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Projekt jest efektem współpracy agencji contentowej Scoop z Gamfi – firmą tworzącą platformę do grywalizacji procesów biznesowych. Obie spółki należą do Grupy AdNext.

Słuchaj podcastu NowyMarketing