Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Jakie są najważniejsze aspekty polityki korzystania z narzędzi Gen AI przez agencje i marki? W jaki sposób agencje mogą zapewnić etyczne wykorzystanie Gen AI w swoich kampaniach?

SPRAWDZAM

Uczestnicy nowego reality show IKEA zamknięci w domu z lat 90.

Uczestnicy nowego reality show IKEA zamknięci w domu z lat 90.
Dla wszystkich, którzy kiedykolwiek zastanawiali się, jak wyglądałoby życie bez produktów IKEA, marka stworzyła specjalny program. Młodzi uczestnicy poznali mniej wygodną codzienność bez przedmiotów, które znają od zawsze.
O autorze
1 min czytania 2021-09-09

Marka stworzyła reality show zatytułowane „Uwięzieni w latach 90.”, do którego zaprosiła sześciu zawodników reprezentujących pokolenie Z. Dla tej grupy życie bez produktów IKEA jest nieznane, więc marka stworzyła dla nich specjalne wyzwanie. Uczestnicy programu zostali zamknięci w domu rodem z lat 90., gdzie z wielu przedmiotów codziennego użytku korzystali po raz pierwszy.

Zawodnicy show w stylu „Big Brothera” zakosztowali życia bez ułatwiających codzienne funkcjonowanie przedmiotów. Musieli zmierzyć się z takimi „wyzwaniami”, jak obsługa telefonu przewodowego zamiast smartfona, spanie pod ciężką gryzącą kołdrą czy poruszanie się po malutkiej łazience, w której trudno zorganizować rutynowe zabiegi upiększające.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Program został wyprodukowany we współpracy z agencją reklamową McCann Worldgroup Spain z okazji 25-lecia IKEA w Hiszpanii. Marka chciała w ten sposób uświadomić, jak wiele ułatwień skierowała do konsumentów w czasie swojego istnienia. Na kanale IKEA można obejrzeć 8 odcinków programu.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS
Uczestnicy programu „Uwięzieni w latach 90.” zatęsknili za miękką pościelą IKEA. Teraz marka zamierza odświeżać stare poduszki i kołdry, a następnie ponownie wprowadzać je do sprzedaży.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS 2
IKEA wystartowała z nową kampanią zwracającą uwagę, że w domowym życiu najbardziej nie liczą się przedmioty, a relacje z najbliższymi i przeżywanie emocji.

PS 3
Na powrót do przeszłości zdecydowało się jakiś czas temu Adobe, które odtworzyło biuro agencji reklamowej z lat 90.