Najnowszy model smartfona Motorola Moto X Style jest już dostępny w sprzedaży. Urządzenie wyróżnia niezwykle nowoczesny wygląd – stylowy kształt i linia oraz dopracowane detale.
Swoją wytrzymałość Moto X Style zawdzięcza szkłu Corning Gorilla®, które chroni ekran przed zarysowaniami oraz specjalnej powłoce hydrofobowej, zabezpieczającej smartfon przed skutkami zachlapania wodą. Ponadto wyposażony jest w 6-rdzeniowy proces Qualcomm® Snapdragon™ 808, wyświetlacz z ultrawysoką rozdzielczością Quad HD, doskonale realistyczny dźwięk stereo z technologią Smartboost, aparat 21 MP i technologię błyskawicznego ładowania baterii TurboPower™.
Zobacz również
Premierze w sklepach towarzyszą działania komunikacyjne na outdoorze. „Styl zawitał do Warszawy/ Krakowa/Wrocławia/Gdańska” to hasła odpowiednio stargetowane do nośników wybranych w poszczególnych lokalizacjach. Jest to początek większej kampanii, która potrwa do końca roku.
Za zakup i planowanie mediów odpowiada dom mediowy UM (Universal McCann), a za adaptację globalnych kreacji krakowska agencja ChocolAd.
Więcej informacji na temat smartfonów Motorola X Style dostępnych jest pod adresem.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing