UM prezentuje nowy Moto X Style

Nowy smartfon marki Motorola debiutuje z kampanią na polskim rynku. Stylowe siatki wielkoformatowe komunikujące premierę modelu Motorola Moto X Style pojawią się w największych miastach Polski.
O autorze
1 min czytania 2015-11-03

Najnowszy model smartfona Motorola Moto X Style jest już dostępny w sprzedaży. Urządzenie wyróżnia niezwykle nowoczesny wygląd – stylowy kształt i linia oraz dopracowane detale.

Swoją wytrzymałość Moto X Style zawdzięcza szkłu Corning Gorilla®, które chroni ekran przed zarysowaniami oraz specjalnej powłoce hydrofobowej, zabezpieczającej smartfon przed skutkami zachlapania wodą. Ponadto wyposażony jest w 6-rdzeniowy proces Qualcomm® Snapdragon™ 808, wyświetlacz z ultrawysoką rozdzielczością Quad HD, doskonale realistyczny dźwięk stereo z technologią Smartboost, aparat 21 MP i technologię błyskawicznego ładowania baterii TurboPower™.

Premierze w sklepach towarzyszą działania komunikacyjne na outdoorze. „Styl zawitał do Warszawy/ Krakowa/Wrocławia/Gdańska” to hasła odpowiednio stargetowane do nośników wybranych w poszczególnych lokalizacjach. Jest to początek większej kampanii, która potrwa do końca roku.

Za zakup i planowanie mediów odpowiada dom mediowy UM (Universal McCann), a za adaptację globalnych kreacji krakowska agencja ChocolAd.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Więcej informacji na temat smartfonów Motorola X Style dostępnych jest pod adresem.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się