Akcja kampanii dzieje się na barwnym targu – Uma spotyka na stoiskach swoje stylizowane sobowtóry, które symbolizują, że inspiracja może pochodzić naprawdę zewsząd. Stroje, które odkrywa Thurman, zapisuje następnie w aplikacji Zalando. Właśnie w ten sposób marka zachęca do interakcji.
Obok aktorki znanej m.in. z „Kill Billa” i „Pulp Fiction” widzimy też PinkPantheress, która prezentuje swój charakterystyczny styl i spontaniczność, nawiązując w ten sposób do celebracji tożsamości, eksperymentów i pewności siebie.
Zobacz również
– W Zalando wierzymy, że wybór stroju powinien dodawać siły, a nie stresować. W tym sezonie chodzi o to, aby przypomnieć klientom, że inspiracja jest wszędzie – w kolorach, fakturach i otaczających nas ludziach. To była prawdziwa przyjemność widzieć, jak Uma Thurman i PinkPantheress wnoszą swoją magię na plan zdjęciowy – wspomina Sara Spännar, VP Brand & Creative.
Playbook #3: OOH [PREMIERA]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Narzędzia, które ułatwiają codzienne wybory stylu
Celem jesienno-zimowej kampanii Zalando jest odczarowanie codziennego dylematu wielu z nas: „Co dziś na siebie włożyć?”. Marka po raz kolejny traktuje to wyzwanie jako okazję do zabawy i eksperymentów z modą w roli głównej.
Firmowym rozwiązaniem jest funkcja Boards, dostępna w aplikacji. Dzięki niej użytkownicy mogą tworzyć własne tablice stylu: od „Farmers Market” do „Burgundy Bliss”, a także kreacje treningowe czy stylizacje beauty. Tablice to nie tylko chwyt reklamowy, ale też realne narzędzie, które inspiruje i usprawnia decyzje zakupowe. Dodatkowo kampania z Umą Thurman i PinkPantheress reklamuje też inne kategorie produktów – Kids & Family oraz Beauty.
Realizacją kampanii zajęła się agencja kreatywna Wieden+Kennedy Amsterdam. Kuratorem działań jest uznany stylista Pau Avia, zdjęcia wykonał Lukas Wassmann, a film zrealizował duet reżyserów Bradley & Pablo.