„UncolorGames” to wyraźny głos przeciwko homofobicznym zachowaniom na stadionach na całym świecie. Przyśpiewki i wypisywane na banerach hasła o homofobicznym charakterze to dziś codzienność podczas niejednego piłkarskiego pojedynku.
Podobne zachowania rozpoczęły się w latach 70. XX wieku, w czasie, gdy w domach zaczęły pojawiać się kolorowe transmisje telewizyjne. Cofając się o kilka dekad, pomysłodawcy akcji „UncolorGames” chcą zwrócić uwagę fanów sportowych rozgrywek na to, jak rozwój postępu i wzmożenie niewłaściwych zachowań wśród „kibiców” zbiegły się w czasie.
Zobacz również
Co więcej, kampania „UncolorGames” pojawiła się także bezpośrednio na piłkarskich stadionach. Podczas meczów, na olbrzymich telebimach wyświetlane są bowiem hasła uświadamiające, a także prowadzone są rozmaite akcje mające zwrócić uwagę widowni na problem homofobicznych zachowań.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Kampania „UncolorGames” obejmuje czarno-białe transmisje meczów w telewizji i na platformach internetowych, działania outdoorowe oraz akcje w mediach społecznościowych.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Zdjęcia: www.behance.net