Firma ubezpieczeniowa Hiscox podjęła współpracę z Johnym Cooperem Clarkiem, angielskim poetą performerem. Marka podaje, że jedna czwarta (26 proc.) małych firm nie posiada ubezpieczenia biznesowego, które zapewniłoby pomoc w przypadku problemów, a spośród tych, które je posiadają, 23 proc. zgłosiło roszczenie z tytułu czegoś, czego nigdy nie mogli przewidzieć.
W nawiązaniu m.in. do tych danych, twórca miał za zadanie skomponować pięć wierszy, które zainspirowane zostaną najbardziej absurdalnymi roszczeniami ubezpieczeniowymi, np. historią fotografa dzikiej przyrody, któremu pawiany ukradły jego sprzęt. Autor chciał zmienić przekonanie o tym, że ubezpieczenia są stateczne i nudne, a jednocześnie przypomnieć właścicielom małych firm, że dosłownie wszystko może się zdarzyć.
Zobacz również
– Tak jak nikt nie przewidywał, że znajdę się w branży ubezpieczeniowej, okazuje się, że niewiele można bezpiecznie przewidzieć, posiadając mały biznes. Ubezpieczenia mogą wydawać się przyziemną dziedziną, ale jak pokazują wiersze, jest to bogaty gobelin ludzkiego chaosu, od tragedii po komedię i nie tylko – powiedział John Cooper Clarke.
5 wierszy, 5 historii
- „Poltergeist and the jewellery”
- „Electric fence”
- „Cat and cat”
- „The baboon and the photographer”
- „The bull and the farmer”
Zdjęcie główne: Hiscox
PS „Kobieta musi być do wyboru”. Nowa kampania marki YES
YES po raz kolejny porusza wątki istotne dla dzisiejszego postrzegania kobiet. W nowej kampanii wykorzystuje wiersz Wisławy Szymborskiej „Portret kobiecy”. Poezja spotyka się tu z intrygującą wizualną interpretacją.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
PS2 Kolekcja Medicine ma za zadanie rozpowszechniać poezję Szymborskiej poza kręgiem osób zainteresowanych literaturą
– Zależało nam, by ta kolekcja nie tylko przypominała o twórczości Szymborskiej, ale też, by dokonać reinterpretacji jej dzieł, edukować i docierać do szerszego grona – na temat nowej kolekcji ubrań inspirowanych twórczością W.Szymborskiej rozmawiamy z Karoliną Tomczyk, dyrektor marketingu Medicine.
Słuchaj podcastu NowyMarketing