UNIQUE ONE przygotowała loterię promocyjną dla marki Herbapol

„Owocowa loteria Herbapol” – to hasło ogólnopolskiej loterii prowadzonej przez agencję UNIQUE ONE dla firmy Herbapol-Lublin S.A. UNIQUE ONE została wybrana do realizacji projektu w drodze przetargu.
O autorze
1 min czytania 2016-10-04

Loteria rozpoczęła się 1 października i potrwa do 26 listopada 2016 roku. Ma ona charakter typu instant-win, czyli uczestnik od razu dowiaduje się, czy wygrał. Aby wziąć udział w loterii należy kupić jednorazowo syrop marki Herbapol oraz drugi dowolny produkt producenta Herbapol-Lublin S.A. pod marką Herbapol, a następnie dokonać zgłoszenia na stronie www.owocowaloteria.pl i sprawdzić, czy wygrało się jedną z ponad 1300 nagród (20 telewizorów Samsung, 50 multicookerów Philips, 300 blenderów Philips, 1000 bonów o wartości 30 zł do sklepu smacznaherbata.pl). Należy zachować paragon, ponieważ każde zgłoszenie bierze udział w finałowym losowaniu rodzinnego auta Toyota Auris Hybrid na zakończenie loterii.

Agencja UNIQUE ONE jest odpowiedzialna za przygotowanie mechanizmu i koncepcji loterii oraz jej organizację i obsługę, a także za opracowanie materiałów POS strony www i filmu wspierającego loterię. Promocję wspiera ogólnopolska kampania w telewizji oraz w punktach sprzedaży.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj