Warunkiem udziału w dialogu technicznym było spełnienie wymogów w zakresie wiedzy i doświadczenia, odpowiadającym przedmiotowi dialogu technicznego. Ponieważ agencja UNIQUE ONE spełniała powyższe kryteria, czyli wykazała się zorganizowaniem i doświadczeniem w przeprowadzeniu gier losowych o zasięgu ogólnokrajowym i o wartości co najmniej 2 mln złotych, została zaproszona na spotkanie z Ministerstwem Finansów.
– Ministerstwo Finansów poprosiło mnie o dostarczenie stosownych dokumentów, poświadczających, jakie usługi wykonaliśmy w ciągu ostatnich trzech lat – mówi Grzegorz Bonder, General Manager w agencji UNIQUE ONE i dodaje: – Gdy okazało się, że spełniamy te kryteria, zostaliśmy zaproszeni do rozmów. Następstwem dialogu technicznego będzie zaproszenie do udziału w przetargu na kompleksową organizację loterii.
Zobacz również
Celem loterii będzie zachęcenie klientów do odbierania paragonów, które są dowodem na to, że usługa jest świadczona legalnie i zostanie od niej odprowadzony VAT. Kampania loteryjna ma się przyczynić do wzmocnienia postaw obywatelskich, a tym samym ograniczyć deficyt sektora finansów publicznych w 2015 r. poniżej 3 proc. PKB, do czego zobligowała Polskę Rada UE.
Zgodnie z koncepcją Ministerstwa Finansów raz w miesiącu w ramach loterii ma odbywać się losowanie nagrody głównej – samochodu rodzinnego, a dwa razy w miesiącu losowanie nagród dodatkowych. Łączna pula nagród miesięcznie ma wynieść ok. 100 tysięcy złotych.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach