TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Up&More promuje carsharing

Agencja interaktywna Up&More rozpoczęła współpracę z Easyshare – nowym graczem na rynku carshearing'u. Na tle konkurencji markę tę wyróżnia ekologiczna wizja „Sharing Economy”.
O autorze
1 min czytania 2018-02-16

Easyshare to ekologiczna flota, na tę chwilę 200 samochodów hybrydowych, które na terenie Poznania można wypożyczyć na minuty, za pomocą aplikacji mobilnej.

Up&More odpowiedzialna jest za realizację kampanii, które mają na celu zwiększyć świadomość nowej marki oraz zdobyć jak największą liczbę nowych użytkowników aplikacji i usług firmy. W tym celu agencja realizuje kampanie UAC (Universal App Campaign) w Google oraz Facebook Ads z własnymi formatami pod instalację aplikacji.

Carsharing idealnie uzupełnia bikesharing (czyli współdzielenie rowerów). Płacisz tylko wtedy, gdy korzystasz: za każdy kilometr oraz minutę. Samochód jest zawsze zatankowany, czysty, ubezpieczony i na „wyciągnięcie telefonu”. Dodatkowo na terenie Poznania czeka ponad 100 miejsc zarezerwowanych wyłącznie dla floty Easyshare” – mówi Aneta Ogrodniczek, prezes zarządu Easyshare. „Teraz naszym zadaniem jest dotarcie do potencjalnych użytkowników i zachęcenie ich do skorzystania z naszych ekologicznych aut. Zdecydowaliśmy się na współpracę z agencją Up&More ponieważ ma duże doświadczenie w promocji aplikacji mobilnych, a to właśnie instalacja aplikacji oraz późniejsze, aktywne z niej korzystanie jest jedyną barierą wejścia, by stać się naszym klientem” – dodaje.

I Etap kampanii prowadzonej przez Up&More potrwa do końca kwietnia br.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Więcej informacji na temat usługi Easyshare znajduje się na stronie

Słuchaj podcastu NowyMarketing