Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Jakie są najważniejsze aspekty polityki korzystania z narzędzi Gen AI przez agencje i marki? W jaki sposób agencje mogą zapewnić etyczne wykorzystanie Gen AI w swoich kampaniach?

SPRAWDZAM

Upoluj bilet na Tigers United 7 – Rewolucja AI [KONKURS]

Upoluj bilet na Tigers United 7 – Rewolucja AI [KONKURS]
Sprawdź, jak wygrać bilet na konferencję online pełną treści o sztucznej inteligencji i automatyzacji w marketingu, czyli Tigers United 7 – Rewolucja AI. Wśród prelegentów znaleźli się m.in. Franciszek Georgiew czy Oskar Lipiński.
O autorze
1 min czytania 2024-05-29

13 czerwca odbędzie się kolejna edycja konferencji, która od lat zrzesza środowisko marketerów i społeczność Tigers. Tematem przewodnim eventu będzie sztuczna inteligencja i automatyzacja. Wydarzenie zostanie w przeprowadzone w formule online nadawane na żywo ze studia.

Wydarzenie zostało podzielone na 2 bloki tematyczne, w których odbywają się prelekcje, panele dyskusyjne i sesja commentary: Marketing i AI. Dzięki temu, każdy uczestnik ma szansę nie tylko przejść przez interesujące go obszary, ale również usłyszeć perspektywę kluczowych marketingowych graczy. 

Tigers United 7 skupi się wokół marketingu i możliwości związanych z jego automatyzacją, a następnie na najnowszych wdrożeniach z zakresu AI i technologii. Eksperci opowiedzą o tym,  jak sztuczna inteligencja wpływa na branżę i jakie niesie możliwości. W czasie konferencji poruszone zostaną tematy z zakresu: zarządzania zespołem, zarządzania danymi w biznesie, potencjału twórczego, który aktywuje AI, automatyzacji marketingowych, zarządzania czasem, kwestii prawnych, botów i najnowszych wdrożeń programowych, które dają nowe możliwości marketingowcom. 

Ostatni element konferencji to sekcja commentary, którą poprowadzi Karolina Kawska (CXO Tigers). Podczas panelu zaproszeni praktycy z wieloletnim doświadczeniem będą komentować zaprezentowane rozwiązania, dzieląc się swoimi spostrzeżeniami i doświadczeniami.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Upoluj bilet na Tigers United 7 – Rewolucja AI

Jako patron medialny, mamy do rozdania 3 wejściówki na wydarzenie. Pytanie konkursowe znajdziesz w newsletterze wysłanym 4 czerwca. Jeszcze go nie subskrybujesz? Zapisz się teraz.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Regulamin konkursu.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się