Upoluj wejściówkę na IAB HowTo: Królewski Gambit, czyli jak wygrać w content [KONKURS]

Upoluj wejściówkę na IAB HowTo: Królewski Gambit, czyli jak wygrać w content [KONKURS]
W Polsce już blisko 60% firm korzysta z content marketingu w celu budowy i wzmacniania wizerunku, potwierdzając tym samym, że może być to istotne narzędzie w procesie zdobywania zaufania i utrzymywania długofalowej relacji z klientami. Jak to zrobić? Tego dowiesz się podczas konferencji IAB HowTo: Królewski Gambit: jak wygrać w content marketingu uczestnicy, która odbędzie się już 23 kwietnia w Multikinie w Złotych Tarasach.
O autorze
2 min czytania 2024-04-08

IAB HowTo: Królewski Gambit: jak wygrać w Content Marketingu, to konferencja dla osób, które pragną podbić świat contentu za pomocą mistrzowskich ruchów i taktyk. Podczas jednodniowego wydarzenia uczestnicy zgłębią tajniki strategicznych działań do zdominowania pola contentowej gry. Będą mieli okazję odkryć, jak za pomocą śmiałych „otwarć i zagrań” przyciągnąć uwagę odbiorców, a dzięki angażującym treściom, utrzymać ich inicjatywę i zainteresowanie. Dowiedzą się także, jak zakończyć grę imponującym matem, a także jak umiejętnie zmierzyć sukces tej „rozgrywki”, aby należycie świętować wygraną.

>>> Sprawdź program konferencji IAB HOWTo: Królewski Gambit, czyli jak wygrać content.

Aby content marketing był skuteczny, wymaga zarówno głębokiego zrozumienia potrzeb, zainteresowań czy problemów grupy docelowej, jak i prowadzenia kompleksowej strategii tworzenia i dystrybucji treści w odpowiednich kanałach dotarcia. Jak to zrobić? Podpowiedzą eksperci z grup roboczych IAB Polska:  

  • Maciej Leonard Żybula, prowadzący konferencję, CEO/Founder Bees & Honey,
  • Karolina Bąkowska, Head of Social Content & Gaming GoldenSubmarine,
  • Monika Dobaj, Head of PR & Advocacy Labcon,
  • Izabela Grotkowska, Content Team Manager GroupM,
  • Antonina Grzelak, Chief Operating Officer PanParagon | Mr Receipt,
  • Maciej Józefowicz, Marketing Manager Mitgo,
  • Maciej Kuczyński, Kierownik Zespołu Projektów Video i Audio Ringier Axel Springer Polska,
  • Nikoletta Mańkowska, CEO & co-founder ViralTalk,
  • Marcin Niemczyk, Doradca Zarządu Polskie Badania Internetu,
  • Tomasz Orłowski, Head of Social Media Euvic Media,
  • Joanna Pełech-Mikulska, Media Director Blue Eyes Media,
  • Paweł Szczyrek, Marketing Manager, Team Leader Ideo Force,
  • Olga Szymkowiak, Senior Creative Content Specialist GroupM,
  • Tomasz Wileński, Szef Grupy Roboczej Badania IAB Polska, CEO iSlay,
  • Marta Wojciechowska, Starszy Kierownik ds. PR, Influencerów i Contentu I Senior PR Grupa spółek DANONE.

Przykładowo, Marcin Niemczyk opowie m.in. o tym, jakie są najważniejsze kanały dotarcia z treściami do polskich internautów, Maciej Józefowicz w swojej prelekcji pt. „Kiedy marka jest zbyt fajna”, zwróci uwagę na to, jak content marketing zamiast szansą, może stać się ryzykiem. Z kolei Tomasz Wileński przybliży temat tzw. super użytkowników oraz tego, jak ich rozpoznać i jak zmierzyć ich zainteresowanie za pomocą branded content. Natomiast o najnowszych trendach w branded content marketingu opowie Marta Wojciechowska. Maciej Kuczyński pokaże, jak treść audio przekształca markę w opowieść, która zostaje na dłużej. Tomasz Orłowski przybliży temat dostosowania treści przekazu do grup docelowych na przykładzie filmu Barbie i grup pokoleniowych, a Nikoletta Mańkowska przedstawi narzędzia AI na TiK Toku i pokaże, jak efektywnie wykorzystać sztuczną inteligencję do produkcji treści.  

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ. Posiadaczom certyfikatu DIMAQ przysługuje 20 punktów za udział w tym wydarzeniu.  

Uwaga! Do rozdania mamy 2 wejściówki na wydarzenie. Aby wygrać bilet, wystarczy odpowiedzieć na pytanie, które pojawi się w naszym newsletterze już 16 kwietnia b.r.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing jest patronem medialnym wydarzenia. 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Regulamin konkursu.