Usługa odbioru zakupów click&collect z Carrefour już dostępna w sklepach osiedlowych

Carrefour rozszerza usługę odbioru zakupów Click&collect o nowy segment sklepów. Klienci sieci mogą teraz odbierać produkty niespożywcze, zamówione na platformie Carrefour.pl, nie tylko w hipermarketach i supermarketach sieci, ale również w wybranych sklepach osiedlowych w Warszawie.
O autorze
1 min czytania 2018-09-25

Click&collect to usługa odbioru zakupów niespożywczych z oferty Carrefour, zamówionych na stronie Carrefour.pl, w stacjonarnych sklepach sieci. Dzięki temu rozwiązaniu klienci zyskują możliwość odbioru produktów, bez potrzeby oczekiwania na kuriera. Do tej pory usługa Click&collect dostępna była w hipermarketach i supermarketach sieci w całej Polsce. Obecnie Carrefour rozpoczął fazę testowania rozwiązania Click&collect również w swoich sklepach segmentu convenience.

– Zgodnie z przyjętą przez Carrefour strategią omnikanałowości, rozbudowujemy naszą ofertę wyboru form dostawy, aby jak najlepiej odpowiedzieć na potrzeby i oczekiwania kupujących. Zapewnienie naszym klientom przyjemnych doświadczeń zakupowych jest bowiem jednym z priorytetów sieci Carrefour. Obecnie testujemy wprowadzenie do sklepów osiedlowych usługi Click&collect, umożliwiającej odbiór zamówionych online, niespożywczych produktów z oferty Carrefour. Poszerzając portfolio dostępnych punktów odbioru, chcemy zagwarantować naszym klientom jeszcze większą wygodę dokonywania zakupów – mówi Bożena Nawara – Borek, dyrektor ds. e-commerce w Carrefour Polska.

Usługa Click&collect dostępna jest w prawie 250 hipermarketach i supermarketach. Testowe sklepy, w których klienci mogą odebrać zakupy to: Carrefour Express w Warszawie przy ul. Wilczej 17, ul. Ks. Janusza 17, ul. Siedmiogrodzkiej 1, ul. St. Noakowskiego 16 oraz ul. Marokańskiej 16.

Sieć systematycznie rozszerza swoją ofertę online oraz opcje odbioru zamawianych produktów. Na platformie Carrefour.pl dostępnych jest obecnie 300 000 artykułów niespożywczych, pochodzących z oferty sieci, jak również od zweryfikowanych, zewnętrznych dostawców, które prezentowane są w 6 kategoriach produktowych: Dom i ogród, Dziecko, Elektronika, Kultura i rozrywka, Sport i turystyka, Zdrowie i uroda. Dodatkowo, klienci znajdą rozbudowaną sekcję Zakupy codziennie zawierającą także artykuły spożywcze.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing