Bohaterem nowego spotu jest piwo i Paweł Zych, piwowar od 25 lat, który wprowadza widza w świat dźwięków rozbrzmiewających w browarze. Z warzeniem piwa wiąże się mnóstwo dźwięków, które doświadczonym piwowarom potrafią wiele powiedzieć.
Spot podkreśla wagę niuansów i detali mających wpływ na jakość piwa. Jest metaforą okocimskiej zasady wyznawanej przez założyciela Jana Goetza Okocimskiego – „Warzymy, nie produkujemy” – podkreślającej decydującą rolę wiedzy, doświadczenia i intuicji piwowarów w procesie warzenia piwa. Nowy spot wspiera flagowy wariant marki – Jasne Okocimskie. Lager ten warzony jest zgodnie ze sztuką piwowarską tylko z trzech składników – wody, słodu i chmielu. Wprawdzie taka metoda jest bardziej pracochłonna, ale dzięki temu piwo ma zdecydowanie bogatszy smak.
Zobacz również
Zgodnie z założeniami marki Okocim, zdjęcia do spotu zostały zrealizowane w scenerii browaru Okocim. Za kreację reklamy odpowiada agencja reklamowa Upside. Produkcją spotu zajął się dom produkcyjny Highnoon.pl, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Initiative Warszawa (należący do IPG Mediabrands). Spot będzie emitowany w głównych kanałach TV – TVP, TVN, Polsat, kanałach tematycznych oraz w internecie.