TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Uwiecznij nieśmiertelne słowa – zachęca Puckie Hospicjum im. Ojca Pio

O autorze
2 min czytania 2023-03-02

Pamiętny cytat babci, życiowe powiedzenie taty, wyjątkowe przemyślenia innej bliskiej osoby – teraz mogą stać się hasłem motywacyjnym na plakacie, zakładce do książki lub być grafiką na profil w social mediach. Na stronie niesmiertelneslowa.pl można wygenerować taki cytat w bardzo prosty sposób. Strona jest elementem nowej kampanii zachęcającej do przekazywania 1,5% proc. podatku na rzecz Puckiego Hospicjum.

„Na świecie pewne są tylko śmierć i podatki” – ten słynny cytat Benjamina Franklina był jedną z inspiracji nowej kampanii Puckiego Hospicjum im. Ojca Pio, założonego przez ks. Jana Kaczkowskiego.

Puckie Hospicjum słynie z nieszablonowej komunikacji, więc nawiązując do tematów ostatecznych, zachęca Polaków do tworzenia oryginalnych, zapisanych na zawsze, cytatów swoich bliskich.

W tworzeniu strony niesmiertelneslowa.pl niezwykle pomocne były doświadczenia pracowników Hospicjum, a także pacjentów i ich bliskich. – Chcemy pokazać, że słowa naszych bliskich zostają z nami na zawsze, mimo że te osoby odchodzą, umierają. Często mówimy: „moja świętej pamięci babcia mawiała…”, „mój dziadek miał takie powiedzonko…”. Wspomnienia i pamięć o zmarłych pomagają przetrwać w żałobie i pogodzić się z odejściem bliskiej osoby – wyjaśnia Anna Jochim-Labuda, dyrektorka Puckiego Hospicjum.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Pracownicy Hospicjum, na bazie swoich doświadczeń, podkreślają rolę rozmów, szczególnie w ostatnim momencie życia chorego. – Słowa zbliżają. Bliskość w odchodzeniu jest kluczowa, stąd rozmowy z chorym są bardzo ważne, zarówno dla pacjenta, jak i jego bliskich – wyjaśnia Anna Jochim-Labuda.

Na stronie www.niesmiertelneslowa.pl można w intuicyjny sposób wygenerować cytat bliskiej osoby do wydruku w formie plakatu, zakładki do książki lub grafiki do udostępnienia w swoich social mediach.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Grafika nie jest przypadkowa – cytat jest zapisany stworzoną specjalnie na potrzeby tej kampanii czcionką Hospitium. – To opowieść o nieśmiertelności, jako stanie zawieszenia pomiędzy życiem a śmiercią […] Ważny wpływ na ostateczny kształt liter miał również proces erozji/zanikania liter na kamiennych tablicach. Często litery na nich są przetarte lub utraciły pierwotną formę – a jednocześnie nadal są czytelne i spełniają swoją komunikacyjną rolę. Dzięki takiemu zestawieniu otrzymaliśmy odświeżoną estetykę, która uzupełnia wizualnie ideę nieśmiertelnych cytatów – wyjaśnia Mateusz Machalski, autor czcionki.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

W kampanię promującą stronę niesmiertelneslowa.pl oraz przekazywanie 1,5% na rzecz Stowarzyszenia Puckie Hospicjum pw. św. Ojca Pio zaangażował się, Piotr Trojan – aktor, który wcielił się w rolę Patryka Galewskiego w głośnym filmie „Johnny”. Kampanię uzupełniają spoty radiowe, oparte o wzruszające wspomnienia Pani Małgorzaty – żony Podopiecznego Puckiego Hospicjum, a także spot wideo stworzony w technice typografii kinetycznej.

Stowarzyszenie Puckie Hospicjum pw. św. Ojca Pio można wesprzeć, przekazując 1,5% podatku. KRS: 0000231110