Publikacja jest efektem wspólnej pracy organizatorów oraz prelegentów z kraju i z zagranicy, których zaprosiliśmy do poszerzenia swoich konferencyjnych wystąpień o inspirujące, merytoryczne artykuły. Całość podzielono na działy, które odpowiadają elementom programu WUD Silesia 2012.
1. Inspiracje, które składają się z:
Zobacz również
- a. Communication design
- b. Projektowanie usług (Service Design) – od teorii do praktyki
- c. Użyteczność wizualna. Metody badawcze
- d. dotyczące czytelności komunikatów wizualnych
- e. Persona grata. Poznaj użytkownika swoich produktów
- f. Kod tworzywem projektanta
2. Metodologia, czyli:
- a. Projektowanie usług dla innowacyjnej bankowości
3. Badania i dobre praktyki:
- a. Design thinking w Raiffeisen Bank
- b. Customer experience, czyli doświadczenie klienta: Nauka wyciągnięta z zastosowania Mindsight – elementu interpersonalnej neurobiologii
- c. User Experience i perswazja. Od poszukiwania prostoty po wpływ użytkownika,
- d. Do urzędu przez komputer – system SEKAP
4. Eksperyment, który miał miejsce w czasie poprzedniej edycji, a więc:
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
- a. Projekt SENIOR.
Słuchaj podcastu NowyMarketing