Użyteczność Systemów Finansowych – publikacja z WUD 2012

Rozwój bankowości internetowej i mobilnej w ostatnich czasach znacząco zmienił postrzeganie produktów i usług finansowych. Jest to ogromne i stosunkowo świeże pole do popisu dla badaczy i projektantów UX. Publikację dotyczącą tego obszaru przygotowali prelegenci WUD Silesia 2012.
O autorze
1 min czytania 2013-10-07

Publikacja jest efektem wspólnej pracy organizatorów oraz prelegentów z kraju i z zagranicy, których zaprosiliśmy do poszerzenia swoich konferencyjnych wystąpień o inspirujące, merytoryczne artykuły. Całość podzielono na działy, które odpowiadają elementom programu WUD Silesia 2012. 

1. Inspiracje, które składają się z:

  • a. Communication design
  • b. Projektowanie usług (Service Design) – od teorii do praktyki
  • c. Użyteczność wizualna. Metody badawcze
  • d. dotyczące czytelności komunikatów wizualnych
  • e. Persona grata. Poznaj użytkownika swoich produktów
  • f. Kod tworzywem projektanta

2. Metodologia, czyli:

  • a. Projektowanie usług dla innowacyjnej bankowości

3. Badania i dobre praktyki:

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
  • a. Design thinking w Raiffeisen Bank
  • b. Customer experience, czyli doświadczenie klienta: Nauka wyciągnięta z zastosowania Mindsight – elementu interpersonalnej neurobiologii
  • c. User Experience i perswazja. Od poszukiwania prostoty po wpływ użytkownika,
  • d. Do urzędu przez komputer – system SEKAP

4. Eksperyment, który miał miejsce w czasie poprzedniej edycji, a więc:

  • a. Projekt SENIOR.
 
Publikację można bezpłatnie pobrać na stronie www.wudsilesia.pl
 
WUD Silesia 2013 odbędzie się 16 listopada. NowyMarketing jest patronem medialnym wydarzenia. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing