„Wyróżnij się albo zgiń” albo „Be digital or die” bo „Przyszłość będzie inna. Naprawdę inna!” Dziś dla branży farmaceutycznej i health nie ma już pytania „Czy wykorzystywać kanał komunikacji cyfrowej?”, są tylko następujące: „Jak to robić skutecznie?” i „Jak zostać zauważonym i pozytywnie zapamiętanym?”. Czy tego chcemy, czy nie, wkraczamy w kolejną epokę rozwoju naszej cywilizacji, gdzie przyspieszenie będzie tak szybkie, że „kto dziś nie poleci z nami w przyszłość wypada z gry”.
Firmy nieustannie muszą eksplorować nowe obszary, poszukują sposobów na podniesienie efektywności dotarcia do swych interesariuszy przy równoczesnej optymalizacji kosztów. Rewolucja BIG Data powstające Aplikacje mobilne i wereables wyznaczają nowy rytm dla tej podróży w kierunku innowacji…
Zobacz również
Spójna, innowacyjna i ciekawa strategia multichannel, z synergią przekazu w różnych kanałach, wykorzystująca optymalnie e-marketing i mobile jest odpowiedzią na wyzwania dzisiejszej komunikacji z pacjentem i profesjonalistami medycznymi. Brzmi tak prosto…
Nie jest już jednak wielką innowacją nawet najciekawszy e-mailing, fanpage na Facebooku czy CLM. O sukcesie decydują przede wszystkim: wiedza, szybkość działania, refleks, wyczucie i … dobry, innowacyjny pomysł.
Dlatego zapraszamy Państwa w niezwykłą podróż! Jak co roku, będziemy eksplorować nowe obszary innowacji. Zapraszamy do wymiany wzajemnych doświadczeń i inspiracji dotyczących e-pharma marketingu i mobile marketingu oraz tego jak wpisać je skutecznie w strategię multichannel.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Wierzymy, że poprzez otwartą dyskusję, giełdę inspiracji i najlepszych praktyk, firmy mogą ulepszyć wszelkie aspekty komunikacji multikanałowej wykorzystującej digital i osiągnąć spójność i synergię przekazu za pomocą którego skutecznie dotrą do swoich interesariuszy: pacjentów i HCP.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Spotkajmy się więc pod hasłem „Discover to Innovate” podczas V e-m@rketing & mobile strategies for pharma 5-6 listopada 2014, w hotelu Courtyard by Marriott w Warszawie.
Podczas wspólnej podróży eksperci digital marketingu z Polski i z zagranicy reprezentujący m.in.: AstraZeneca Pharma, Pfizer, YouTube, Polpharma, Klaster LifeScience, Eli Lilly, HealthWay, Bristol Myers Squibb, Nutricia, TNS Polska, Codemedia, Actelion Pharma zaprezentują konkretne strategie, narzędzia i inspiracje dotyczące e-pharma marketingu i mobile marketingu.
Więcej informacji na stronie.