Wywodząca się z Polski firma z obszaru nowych technologii
z centralą w Hong Kongu i centrum badawczo-rozwojowym w Rzeszowie po raz pierwszy w swojej historii wybrała do obsługi dom mediowy oraz agencję specjalizującą się w e-commerce. Globalna platforma, która łączy ponad 13 mln użytkowników z 280 tys. sprzedawców w 170 krajach, oferuje ponad 60 tys. produktów. Value Media wspólnie z SalesTube odpowiadają za wdrożenie platformy Doubleclick, SEM oraz analitykę internetową na rynkach zagranicznych.
Zobacz również
Value Media i SalesTube dla G2A.COM – z Warszawy na 170 rynków na świecie
Obsługa G2A.COM przez Value Media i SalesTube wchodzące w skład Group One, największej niezależnej grupy komunikacyjnej, to kolejny krok w konsekwentnej realizacji strategii działań grupy na rynkach międzynarodowych i globalnej obsługi marek. G2A.COM, firma z ogromnym digitalowym know-how, w szczególności w obszarze e-commerce, zbudowała bardzo silny zespół in-house i dotychczas sama realizowała działania prosprzedażowe.
G2A.COM to ekosystem, który ciągle się rozwija. Nie przestajemy poszerzać swojego portfolio produktów digitalowych i ochoczo podejmujemy się wyzwań, jakie niosą ze sobą nowe technologie, szczególnie w obszarze Fintech – mówi Sylwia Zdanowicz, Head of Marketing, G2A.com – Już wkrótce nasi klienci i partnerzy biznesowi uzyskają dostęp do nowych produktów i usług, które jednak na tę chwilę pozostają tajemnicą. Bardzo cieszymy się, że do szerokiego grona naszych partnerów dołączył SalesTube. Jestem przekonana, że projekty takie jak np. budowanie modeli atrybucji, nad którymi będziemy pracować w najbliższych miesiącach, przyniosą wymierne efekty biznesowe oraz ogromną satysfakcję z wykonanej pracy dla obu zespołów, G2A.COM i SalesTube.
Nieprzypadkowo lider rynku gier wybiera do współpracy partnera o równie silnych cyfrowych korzeniach i niezależnej strukturze, który podobnie jak G2A.COM ma swoje korzenie w Polsce. Digitalowe DNA, niezależność, elastyczność i szybkie podejmowanie decyzji na zmieniającym się z dnia na dzień interaktywnym rynku to składowe sukcesu biznesu mediowego Group One i wspólny mianownik, który łączy myślenie obu firm.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Cały zespół nie mógł się doczekać, kiedy zaczniemy współpracę z G2A.COM. G2A.COM jest jednym z najważniejszych klientów Google czy Facebook i globalną marką, konkurującą z największymi podmiotami na świecie. Jednak to, co cieszy nas najbardziej, to możliwość robienia superinnowacyjnych projektów z fajnymi, kreatywnymi ludźmi – mówi Asia Czekaj, Managing Director SalesTube. Światowy zasięg G2A.COM – zwłaszcza centrala w Hong Kongu – pozwoli nam realizować działania SEM na rynku azjatyckim, brytyjskim i amerykańskim, a to dopiero początek. G2A.COM inspiruje nas nie tylko swoją kulturą, ale także znajomością gigantycznego środowiska graczy, którzy są dziś potęgą w digitalu i dla których powstają nowe technologie. Praca z G2A.COM to nie będzie standardowy consulting dotyczący kampanii. Naszym celem jest optymalizacja celów długookresowych klienta. Wykorzystamy do tego m.in. zaawansowane modele atrybucji oraz mierzenie Customer Lifetime Value. Jesteśmy bardzo dumni, że G2A.COM, które samo wywodzi się ze świata online, docenia nasze kompetencje cyfrowe i cieszymy się, że będziemy mogli połączyć siły i pracować dla marki, która ma szanse być najbardziej rozpoznawalnym polskim brandem.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
G2A.COM to globalna platforma gamingowa z siedzibą w Hong Kongu, która pierwsze kroki stawiała w Rzeszowie w 2010 roku. Firma odnotowuje najbardziej dynamiczny rozwój w branży i zatrudnia obecnie ponad 700 osób z całego świata. Ma biura m.in. w Utrechcie, Szanghaju, Warszawie czy New Delhi. Jest kluczowym partnerem największych światowych firm, takich jak Google, PayPal, Facebook, czy Twitter. W ostatnich dwóch latach G2A.COM zainwestowało 25 mln euro w badania i rozwój nowych technologii. G2A.COM powstała jako platforma gamingowa e-commerce, która łączy sprzedawców i kupujących na całym świecie. Dziś, poza platformą gamingową G2A.COM oferuje m.in. takie produkty jak G2A PAY – międzynarodową usługę udostępniającą ponad 200 metod płatności, G2A Direct – system wsparcia twórców oraz wydawców gier, G2A Shield – konto premium dla użytkowników, G2A 3D – platformę, dzięki której można kupować, sprzedawać i udostępniać gotowe do druku cyfrowe pliki 3D. A to nie wszystko, platforma cały czas się rozwija, by zapewnić swoim klientom lepsze, szybsze i łatwiejsze kupowanie oraz sprzedaż na urządzeniach mobilnych.
SalesTube to połączenie najsilniejszych kompetencji performance marketingowych z budową i optymalizacją sklepów e-commerce. Agencja w marcu zdobyła nominację do tytułu Best Large PPC Agency w jednym z najważniejszych branżowych konkursów w Europie – European Search Awards. W portfolio klientów agencji znajdują się między innymi: Castorama, L’Oreal, LOT, Netia, czy Tchibo. Jedną z ostatnich realizacji SalesTube jest sklep online największego klubu w Polsce – Legii Warszawa.
Z kolei Value Media, lider na rynku planowania mediów digital został także uznany za Dom Mediowy 2017 Roku przez Media&Marketing Polska, a Press wyróżnił go tytułem Wzrost Roku. Mediowy biznes pod kierownictwem Kamila Wiszowatego bardzo ekspansywnie rozwija kolejne kompetencje i poszerza portfolio Klientów. Odpowiada m.in. za budżety mediowe takich marek jak L’Oreal, Adamed, Amica, Castorama, Lenovo, Netia, a od tego roku także Hochland.