Vanilla Ice powraca w reklamie Samsunga z odświeżonym kawałkiem. Raper promuje ekologię

Vanilla Ice - raper znany z piosenki “Ice Ice Baby” został zaproszony do współpracy przez Samsunga. W swoim odświeżonym utworze promuje energooszczędne korzystanie z zamrażarki.
O autorze
3 min czytania 2021-09-28

Reduce Your Ice, Ice Baby

28 września 2021 – Vanilla Ice, supergwiazda amerykańskiego rapu lat 90., we współpracy z Samsung Electronics, nagrał nową wersję hitu „Ice, Ice Baby”. Piosenka „Reduce Your Ice, Ice Baby”, zachęca do zwiększenia temperatury w zamrażarce o 1° Celsjusza. Raper przekonuje, że ta drobna zmiana przyczynia się do obniżenia śladu węglowego generowanego przez gospodarstwo domowe, a w skali globalnej pomaga dbać o środowisko.

Z danych opublikowanych przez firmę Samsung wynika, że zwiększenie temperatury w zamrażarce zaledwie o 1° Celsjusza w każdym europejskim gospodarstwie domowym, przyniosłoby redukcję emisji CO2 o ponad milion ton w skali roku. Jest to ekwiwalent CO2 emitowanego przez ponad 217 tys. samochodów osobowych przez cały rok, ponad 4 miliardów kilometrów przejechanych przez przeciętny samochód osobowy lub rocznego zużycia energii przez ponad 120 tys. gospodarstw domowych łącznie.

Odświeżona wersja hitu

W ramach kampanii nakręcono także teledysk z nową choreografią Vanilla Ice’a. Rymy, przy których bawili się fani ponad 30 lat temu, tym razem przybrały formę proekologicznych wskazówek, które każdy z nas może wcielić w życie, aby pozytywnie wpływać na środowisko. Drugą gwiazdą klipu jest, „tańcząca” wokół rapera… lodówko-zamrażarka Samsung Bespoke z wymiennymi panelami w różnych kolorach i wersjach wykończeniowych, ubrana w pastelowe puchówki w stylu lat 90..

– Uwielbiam prowadzić zrównoważony styl życia, a troska o energooszczędność jest jego nieodłączną częścią. Zawsze szukam najnowocześniejszych metod oszczędzania energii dla mojego domu i bardzo podoba mi się to, że linię lodówek Bespoke można dostosować do indywidualnych potrzeb. Jestem bardzo podekscytowany współpracą z firmą Samsung przy tym projekcie, ponieważ muzyka jest świetnym sposobem na łączenie ludzi i rozpowszechnianie proekologicznej idei. Mam nadzieję, że nasze przesłanie zostanie odebrane wyraźnie, bo powinniśmy zrobić co w naszej mocy, aby zadbać o naszą planetę – mówi Vanilla Ice.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Współpraca z Vanilla Ice przy projekcie promującym zrównoważony rozwój, który jest dla nas tak ważny, to ogromny zaszczyt. Nasza linia modułowych lodówek Bespoke została zaprojektowana z myślą o wydajności energetycznej, zrównoważonym rozwoju i niezawodności w działaniu. Dzięki swojemu designowi lodówki Bespoke są wyborem na lata, niezależnie od zmieniającej się mody, stylu wnętrza czy potrzeb użytkowników.

Mówi Tim Beere, senior category lead cooling w Samsung i dodaje:

Słuchaj podcastu NowyMarketing

– Uwielbiamy oglądać różne kombinacje lodówek tworzone przez naszych klientów, którzy eksperymentują z szeroką gamą kolorów i materiałów oferowanych przez Bespoke. Dla nich także stworzyliśmy technologie pozwalające przechowywać żywność w możliwie najlepszych warunkach, minimalizując jej marnowanie.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Kampania Samsunga to też promowanie nowej linii lodówek

W Europie, oprócz możliwości wyboru spośród 15 wariantów wymiennych kolorowych paneli frontowych, Bespoke oferuje charakterystyczną dla firmy Samsung dużą pojemność, wygodę użytkowania i wydajność chłodzenia, a także możliwość dostosowania lodówki do indywidualnych potrzeb, zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz. Wymienne panele i modułowa konstrukcja lodówek Bespoke pozwalają użytkownikom na lepsze dostosowanie chłodziarko-zamrażarek do indywidualnych potrzeb oraz ich ewolucję z czasem, gdy te potrzeby się zmieniają.  Dzięki temu konsumenci nie muszą wymieniać urządzenia na nowe.

Wbudowana funkcja No Frost w lodówkach Samsung Bespoke poprawia cyrkulację powietrza, aby utrzymać stałą temperaturę w każdym zakątku lodówki, co zapobiega osadzaniu się szronu i lodu. Ponadto urządzenie szybko osiąga temperaturę docelową, co pozwala zwiększyć trwałość systemu chłodzenia i uniknąć marnowania energii na rozmrażanie.

Samsung stara się uwzględniać zasady zrównoważonego rozwoju we wszystkim, co robi. Myśl ta przyświecała także projektantom biorącym udział w tworzeniu nowej linii lodówek Bespoke, która została przemyślana tak, aby zminimalizować wpływ na środowisko w całym cyklu życia produktu – od planowania i produkcji po użytkowanie i recykling.

Współpraca z Vanilla Ice przy projekcie promującym zrównoważony rozwój, który jest dla nas tak ważny, to ogromny zaszczyt. Nasza linia modułowych lodówek Bespoke została zaprojektowana z myślą o wydajności energetycznej, zrównoważonym rozwoju i niezawodności w działaniu. Dzięki swojemu designowi lodówki Bespoke są wyborem na lata, niezależnie od zmieniającej się mody, stylu wnętrza czy potrzeb użytkowników.

PS

Na profilu agencji kreatywnej Lightfarm Studios doszło do wycieku danych – dzięki temu mogliśmy zobaczyć, jak prezentuje się nowy avatar Samsunga. Asystentka o imieniu Sam jeszcze przed oficjalną premierą zdążyła zgromadzić rzeszę fanów.

PS2

Mieszkańcy Hiszpanii już nie będą mogli spakować świeżych produktów do jednorazowych foliowych opakowań, które zawsze były dostępne w supermarketach. Rząd chce zachęcić do kupowania owoców i warzyw „luzem”.