Sam to trójwymiarowa kobieca postać ubrana w koszulę z napisem Samsung Galaxy – właśnie dzięki niej użytkownik będzie mógł lepiej poznać świat urządzeń Samsunga, w tym najnowszych smartfonów producenta.
Zanim nieoficjalnie opublikowane materiały zniknęły z profilu agencji Lightfarm Studios, internauci zdążyli przyjrzeć się nowemu awatarowi, a także skopiować wszystkie pliki. Oprócz grafik były to również animacje z udziałem Sam.
Zobacz również
Jak widać po załączonych grafikach, postać jest znakomicie zaprojektowana. Detale (chociażby sam ubiór), styl kreski i same ruchy postaci zostały przez internautów bardzo wysoko ocenione, dlatego nic dziwnego, że Sam zaczęła się pojawiać w sieci w formie gifów, filmików i memów.
Można śmiało powiedzieć, że ten mniej lub bardziej planowany wyciek materiałów przysłużył się Samsungowi – producent ma już pewność, że ich nowy awatar będzie hitem po oficjalnej premierze.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Nie wiadomo jednak, kiedy Sam pojawi się na urządzeniach Samsunga, ani jaka będzie jej dokładna rola. Być może będzie to jedynie głosowy asystent, który na potrzeby promocji przybrał konkretny wygląd, a być może Sam będzie botem, który ułatwi obsługiwanie urządzeń.
PS. 1
Boty idealnie nadają się do wykorzystania przy rozmaitych formach angażowania ludzi wokół marki czy wokół produktu. Świetnie za ich pomocą buduje się historie, w ramach których użytkownik może się poruszać po świecie stworzonym na potrzeby kampanii, podejmować decyzje o tym, jaki będzie jego kolejny krok, jakie będą dalsze danej historii losy. Więcej na ten temat opowiedział nam w naszej rozmowie Mariusz Pełechatym – CEO KODA Bots.
PS. 2
Natomiast Facebook jakiś czas temu ogłosił wprowadzenie na urządzeniach Oculus i Portal możliwości wywoływania głosowego za pomocą zwrotu „Hey Facebook”. Co o tej zmianie powiedzieli eksperci z branży?