Producent środków do usuwania plam, Vanish, opublikował w internecie krótką, niespełna 3-minutową animację pt. „The Bully Monster” (pol. „potwór, który się znęca”), która prezentuje skutki szkolnego znęcania się. Tym razem, poza tradycyjnymi plamami na szkolnym mundurku, główny bohater zmaga się również z tymi niewidocznymi dla innych. Wszystko przez tytułowego potwora, który rośnie w siłę za każdym razem, gdy chłopiec pada ofiarą znęcania się ze strony kolegów.
Autorzy animacji przekonują, że w usunięciu niektórych zabrudzeń może pomóc nie odpowiednio dobrany środek chemiczny, ale przede wszystkim szczera i otwarta rozmowa z najbliższymi. Właśnie dlatego, tuż po rozwiązaniu własnych problemów z pomocą mamy, mały chłopiec rusza ze wsparciem do innych uczniów w szkole. Dzięki własnej odwadze i doświadczeniu, przegania kolejne potwory dotychczas karmione przez niewłaściwe zachowanie ze strony innych.
Zobacz również




Filmik jest częścią globalnej kampanii „Vanish Saves Your Uniform”, której celem jest angażowanie rodziców nie tylko w ochronę szkolnych mundurków swoich pociech, ale także (a może nawet przede wszystkim) ich poczucia bezpieczeństwa.
Za realizację kampanii i filmiku odpowiadają agencja BETC HAVAS i studio LOBO.
3 trendy z Meta Marketing Summit, które musisz znać
Zdjęcia: YouTube
Słuchaj podcastu NowyMarketing