Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy?

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Victoria’s Secret pierwszy raz wybiera mężczyznę do roli ambasadora marki

Victoria’s Secret pierwszy raz wybiera mężczyznę do roli ambasadora marki
Victoria’s Secret nawiązała współpracę z Darrenem Barnetem, który będzie pierwszym w historii marki ambasadorem płci męskiej. Aktor został wybrany do promowania nowej kolekcji ubrań gender free.
O autorze
1 min czytania 2022-04-26

fot. victoriassecret.com/us

Marka bielizny, która przez lata prezentowała wyłącznie szczupłe, kobiece sylwetki, w końcu stanęła w ogniu krytyki za promowanie niedoścignionych kanonów piękna. Victoria’s Secret ugięła się pod presją i wreszcie wprowadziła zmiany w wizerunku marki, urozmaicając grono swoich ambasadorek. Od jakiegoś czasu w kampaniach VS konsekwentnie pojawiają się osoby transpłciowe, z niepełnosprawnościami czy modelki plus size, a na początku 2022 roku Victoria’s Secret nawiązała współpracę z modelką z zespołem Downa.

Kontynuacją wizerunkowych zmian jest wybór pierwszego w historii marki ambasadora płci męskiej – Darrena Barneta. Aktor, znany z filmu Netflixa „Never Have I Ever” opowiadającym o dorastaniu, stał się twarzą kampanii promującej nową kolekcję odzieży dla nastolatków i młodych dorosłych „PINK Gender Free”.

Wprowadzając jednakową linię ubrań bez podziału na kolekcję męską i damską, Vistoria’s Secret chce skupić się na promowaniu inkluzywności i zdrowiu psychicznym swoich odbiorców.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
Ponieważ koncentrujemy się na poszerzaniu naszej oferty wolnej od płci i nadal ewoluujemy jako marka, chcemy zapewnić, że nasi ambasadorzy nie tylko reprezentują różnorodność naszych klientów, ale także ucieleśniają indywidualność i pewność siebie – wyjaśnia Amy Hauk, dyrektor generalna PINK, marki należącej do Victoria’s Secret.

Zdaniem marki, Barnet to idealna osoba do reprezentowania nowej kampanii, ponieważ aktor jest „pozytywnym wzorem do naśladowania dla nastolatków i młodych dorosłych”.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Praca nad „Never Have I Ever” zdecydowanie wprowadziła mnie do czasów licealnych i przypomniała mi o niepewności i problemach, z którymi borykamy się jako młodzi dorośli. Wiem, jak to jest nie pasować i jak ważne jest poczucie wsparcia i akceptacji ze względu na to, kim jesteś – wyjaśnia aktor.
NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się
 
 
 
Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Victoria’s Secret PINK (@vspink)

Darren Barnet został również wybrany przez markę do reprezentowania w mediach społecznościowych akcji „Miesiąc świadomości zdrowia psychicznego”. 30-latek dołączy także do jury konkursu „PINK With Purpose” organizowanego przez Victoria’s Secret. Projekt ma na celu niesienie pomocy młodym ludziom w dokonywaniu pozytywnych zmian w ich społecznościach. 

PS
Bohaterem październikowego wydania Vogue został influencer i youtuber Bretman Rock. To pierwszy raz, kiedy na okładce słynnego magazynu pojawił się homoseksualny mężczyzna.