Dining Week, znane do tej pory jako Fine Dining Week, to jedno z najważniejszych wydarzeń kulinarnych na festiwalowej mapie Polski. Choć w nazwie ma tydzień, Festiwal trwa blisko miesiąc. Dzięki współpracy z Visa 3 000 Gości Festiwalu może skorzystać z 25 zł rabatu na rezerwację. Dodatkowo Visa zapewni także wsparcie promocyjne niezbędne do dotarcia do nowych Gości i poszerzania publiczności polskiej autorskiej sceny fine dining.
W okazyjnej cenie do -50% (25 zł rabatu z Visa) dostępne będą 3 i 5-daniowe doświadczenia wzbogacone o niespodziankę dla podniebienia i festiwalowy cocktail.
Zobacz również
To doskonała okazja, by poznać zarówno restauracje wyróżnione w najważniejszych przewodnikach gastronomicznych, jak i najwyżej oceniane z festiwali Restaurant Week czy restauracje casual +. – opowiada Marcin Wawrzeń, współorganizator wydarzenia. Bohaterem Festiwalu są amuse-bouche – niespodzianki smakowe najlepszych w Polsce Szefów Kuchni, które stanowią wyjątkowe preludium do kulinarnej uczty oraz są pokazem umiejętności Szefa!
Festiwalowych rezerwacji można już dokonywać na stronie www.DiningWeek.pl. Warto się jednak spieszyć, liczba najlepszych stolików jest ograniczona. Festiwal potrwa do ostatniego dnia lipca w 7 regionach Polski: Warszawie, Wrocławiu, Krakowie, Poznaniu, Silesii, Szczecinie i Trójmieście. Wśród festiwalowych restauracji znajdziemy m.in.: stołeczne Belvedere Łazienki Królewskie, Elixir by Dom Wódki; krakowskie Filipa 18 Food Wine Art, śląskie MONO Patisserie & Bistro, wrocławskie Forum Kulinarne czy trójmiejskie Mercato.
Najlepsi Szefowie Kuchni z ponad 100 najsłynniejszych restauracji przygotowali dla festiwalowych Gości popisowe, autorskie menu spoza karty oraz niespodzianki smakowe, dzieląc się swoją filozofią kuchni. W festiwalowej cenie 99 zł i 149 zł (25 zł rabatu z Visa) dostępne będą 3 i 5-daniowe doświadczenia wzbogacone o amuse-bouche. Tradycyjnie wszyscy Goście otrzymają w prezencie festiwalowy cocktail Martini Fiero & Kinley Tonic Water.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing