TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Vision Express z kampanią „Niedowiżyn? To do Vision!”

16 kwietnia br. wystartowała kampania wspierające promocję konsumencką Vision Express pt. „Niedowiżyn? To do Vision!”. Działania prowadzone są w internecie.
O autorze
1 min czytania 2018-04-26

Scenariusz spotów reklamowych oparty został na zabawnych sytuacjach, których przyczyną może być niekorygowana wada wzroku. 30-to sekundowe filmy przedstawiają różne sytuacje – walkę judo, witanie się z partnerem w restauracji i bieg w stylu parkour, w których bohaterowie z powodu słabego wzroku, popełniają zabawne błędy. Przedstawione okoliczności są jednymi z licznych, w których soczewki kontaktowe mają ważne zastosowanie.

Kampania wspiera promocję soczewek kontaktowych marki iWear i Acuvue. W jej ramach klienci we wszystkich salonach Vision Express do zakupu 3 opakowań jednodniowych soczewek kontaktowych, czwarte opakowanie otrzymają gratis, a za ich dopasowanie zapłacą jedynie 9 zł.

Kampania reklamowa obejmuje działania m.in. na YouTube, Facebooku, Eska.tv oraz Spotify. Za przygotowanie idei strategiczno-kreatywnej, nadzór nad produkcją spotów, działania w mediach społecznościowych oraz PR odpowiada Walk. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MullenLowe MediaHub.



LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj