Jak wynika z danych serwisu OLX, do najchętniej wyszukiwanych obiektów wakacyjnych należą samodzielne domki nad morzem lub nad jeziorem. Decydując się na wyjazd chcemy cieszyć się prywatnością i wygodą, stąd zapotrzebowanie na oferty, w których mowa o bliskości placu zabaw, aneksie kuchennym i parkingu. Cenione są też bliskość natury i dostępność atrakcji turystycznych.
I właśnie takie obiekty w najnowszej kampanii promującej kategorię noclegi pokazuje serwis OLX. Tym razem twórcy zdecydowali się zaprosić do współpracy popularnego muzyka Vito Bambino.
Zobacz również
– Użytkownicy OLX mogą wybierać spośród ponad 32 tysięcy obiektów noclegowych w całej Polsce. Jesteśmy przekonani, że proces wyboru miejsca, w którym spędzimy wakacje powinien być równie przyjemny, co sam wypoczynek. Zdecydowaliśmy się w dosłowny sposób pokazać, jak łatwo dać się wciągnąć w ten proces dzięki OLX – tłumaczy Michał Wiśniewski, marketing team manager w OLX.
Za kreację odpowiada DDB Warszawa, za produkcję – Lucky Luciano Pictures.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
– Oglądając oferty wakacyjnych noclegów najczęściej wyobrażamy sobie siebie w tych lokalizacjach, dlatego w letniej kampanii OLX promującej noclegi, którą DDB Warszawa zrealizowało w ramach wygranego przetargu, Vito Bambino wizualizuje swoje marzenia o urlopie, zdradzając swój pomysł na wypoczynek idealny. Brzmi jak plan! – wyjaśniają ideę kreatywną przedstawiciele agencji DDB Warszawa.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Kampania dostępna jest w mediach społecznościowych marki od 27 czerwca. W jej ramach powstał jeden długi spot i trzy krótkie formy.
PS Podsumowujemy kampanie marketingowe 2022 r. Jakie najbardziej zapadły nam w pamięć? (PODCAST)
Tradycyjnie na koniec roku, udało nam się podsumować i wyróżnić kampanie, jakie zapadły nam w pamięci. Wśród nich znalazła się m.in. kampania OLX. Czy w ich gronie znalazła się też Twoja ulubiona kampania?